BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年8月28日 星期四

八月二十七日 -- 雜記

1. 25/8(一) -- 收工返企; 交收左模型, 好耐無買過, 好平。

2. 26/8(二) -- 全日膝頭都好痛, 一郁一屈就痛, 懷疑係壓到條筋定神經線; 收工同C睇batman終於都睇左, 係落畫前睇到吒~~ 好好睇, 肯定係近期睇過o既戲最好睇o既一套, 我如果無睇我會後悔, Joker確係做得好, 好入戲, 不過話時話, 佢果種有腦又歇斯底里又有d問題o既表情動態, 真係好細微都做到呢, 不過我覺得HK都有d資深演員都做到o既 @@; 返到來要沖涼時唔知點樣一下好似鬆左d, 無咁痛...

3. 27/8(三) -- 下午去聽新人聽o既talk, 又係一貫同其他公司一樣o既Orientation: 洗腦, 講到好似好有理想又點咁, 其實都係...算吧啦; 收工返企, 好悶。膝痛方面, 仍然有d痛, 不過好過尋日, 應該逐漸好緊, 可能有d發炎? 發現自己拉直或者烏底身拉直腳, 個情況會好左d, 希望之後會好返; 應該同一向o既舊腰患有直接關係...

4. 難得有心機(同時間)打好多野, 又講到自己好真實o既心情, 文筆當然就唔好, 但係都算好有心機呢~ 居然無人re...

5. 係公司被某同事話似剛畢業, 其實即是我比人感覺唔似被洗練過; 其實大部份人都覺得出到來要"似"處事成熟才"似"成功的人, 不過我仍然都係唔想被洗禮, 我會"知"個社會係點, 但係唔一定做到好似一般人咁, 但係仍然都能show到我做得野!

6. 發覺自己係聽歌, 唱歌, 打鼓呢d時間, 可以非常忘我, 好enjoy。

7. 公司發出指令, X'mas, 農曆年, Easter等長假都唔好去旅行, 亦唔會批annual leave, 睇來好有機會紅日都返工; 九月中前, 把握hea的時間。

8. 最近又開始失眠, 又訓得好差, 又早醒; 總之唔係好夠訓...

9. 謝安琪o既囍帖街好聽, 適逢佢掀起左市區重建o既話題, 而我又咁o岩入左呢個機構做野呢~ Eric Kwok+Wyman, 2個我都係未到最鐘意o既人(我鐘意林夕多d o既), 不過呢首真係唔錯, 同落花流水有得揮呢!

囍帖街 謝安琪
作曲/編曲/監製 : Eric Kwok
填詞 : 黃偉文
忘掉種過的花 重新的出發 放棄理想吧
別再看 塵封的囍帖 你正在要搬家
築得起 人應該接受 都有日倒下
其實沒有一種安穩快樂 永遠也不差

就似這一區 曾經稱得上美滿甲天下
但霎眼 全街的單位 快要住滿烏鴉
好景不會每日常在 天梯不可只往上爬
愛的人沒有一生一世嗎 大概不需要害怕

(忘掉愛過的他)當初的喜帖金箔印著那位他
裱起婚紗照那道牆 及一切美麗舊年華 明日同步拆下
(忘掉有過的家)小餐台梳化雪櫃及兩份紅茶
溫馨的光景不過借出 到期拿回嗎 等不到下一代 是嗎

忘掉砌過的沙 回憶的堡壘 剎那已倒下
面對這墳起的荒土 你注定學會瀟灑
階磚不會拒絕磨蝕 窗花不可幽禁落霞
有感情就會一生一世嗎 又再婉惜有用嗎

(忘掉愛過的他)當初的囍帖金箔印著那位他
裱起婚紗照那道牆 及一切美麗舊年華 明日同步拆下
(忘掉有過的家)小餐台梳化雪櫃及兩份紅茶
溫馨的光景不過借出 到期拿回嗎 終須會時辰到 別怕

請放下手裡那鎖匙 好嗎

3 意見:

匿名 提到...

1. read, just no free time to re
2. hv some warmup exercise every morning la...will be better
3. like the song much, and i like wyman more
4. can't type chinese becoz at office XD

匿名 提到...

http://tswtsw.blogspot.com/2008/08/blog-post_7388.html

匿名 提到...

作為URA o既員工, 我都覺得URA係搵笨o既

the link good