BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年10月8日 星期五

北海道遊記(五)

2. Something about trip and Japan

2.16. 札幌係城市, 所以無鄉下咁凍呢。
2.17. 之前成日夜晚都出街又夜訓, 主要真係唔想浪費有得四圍睇多d野噶時間; 好似果朝受奴族村影相, 無其他團友有去, 應該都無咩人有係果度影幾多相呢。訓覺就係車度補返, 因為d車程好多時都有成個鐘, 某幾段仲差唔多3個鐘添。

3.5. Day 5

唔使浸溫泉, 又無咩好影, hea到盡先起身去食早餐(又係自助, 不過係last一次超標食蛋了), 食完都未夠集合出發時間(9:45 a.m.), 於是出去行下早上噶札幌。都無咩特別, d店又未點開, 返來之後就出發, 去導遊"話"本來行程無, 臨時加比我地噶白之戀人噶地方。由於賺錢噶關係, 所以聽聞愈開愈大, 愈起愈多。入面都幾靚, 要影噶話真係好多景同地方可以影, 完全係做來比人影相噶地方, 甚至影婚紗相都OK呢。要一提噶係個雪糕好食, 我食左個2溝, 就算怕怕地甜噶我都覺得個朱古力好食, 濃得來又好夠奶味, good。影左都好多相之後, 夠鐘走人去食飯了。

呢一餐係last啦(唔計飛機餐)。係鐵板燒, 任食噶。本來間野d野都好唔錯了, 仲加埋我地預訂左嚷牡丹蝦同黑毛和牛, 食到好飽, 好味呢。食完就去指定動作Outlet, 放我地係果度自由時間, 附近咩都無, 局住行足咁耐, 當然一d野都無買啦。不過都睇左唔少野呢。夠鐘後就去機場準備回程了。

係機場懷疑係最值得買野噶地方, 見有好多日本人係度買野, 不過可惜無時間睇同買了...聽到果個單獨噶女團友講果度賣噶芝士蛋糕好食, 但要行, 於是走左去幫另外噶團友同埋Crystal總共買左好幾盒返來(我都有份試食左一個, 十分芝士)。

回程機耐d要5個鐘島, 睇左"茱麗葉愛情信箱", 好好睇! 係我鐘意睇噶類型噶片呢~ 睇到喊左。可惜無"志明與春嬌", 於是睇左半套"美麗密令"同"史力加"(時間唔夠, 睇得半套...)(我開住史力加, Crystal開住"美", 我一邊聽一邊2邊睇, haha), 終於都返到HK, Harry(Crystal男友)仲來接我地機添。完成左成個行程, 帶左張8GB卡去, 結果係影晒滿左返來, 影剩15張相噶space, 哈哈哈。

4. 後記

4.1. 由於一路睇相一路諗一路打, 其實都會有好多野係忘記左, 打漏左, 算啦。
4.2. 由於一路睇相一路諗一路打, 打完就即post, 所以會有好多錯字, 完全無返轉頭睇, 唔理了, 明就算。
4.3. 要一提噶係, 手信真係好難買, 由於我不嬲都唔想買好行噶野送比人, 要買o岩噶野比o岩噶人, 所以唔一定個個有特別/o岩噶野, 呢樣野恕我任性了。
4.4. 更要提噶係, Crystal媽媽雖然年紀大, 但係同佢一齊去玩都OK, 好行得走得, 而且全團人都著褸時佢都係一件薄噶短袖都出到街, 勁。佢性格好攪野, 有時好似好唔想執輸咁, 有d孩子氣, 有時又好有經驗好老到咁, 好攪野; 而且佢都好食得, 成個trip一直食食食佢都好食得呢, 不過聽聞平時都食得好健康, 去旅行一次半次都唔驚。
4.5. 另一件攪笑噶野係, 由於可能我一向都幾受年長噶人喜歡(表現尚算乖巧同埋都ok照顧到人), Crystal媽竟然問我結左婚未, 仲話介紹佢個細女(Crystal個妹)比我識 XDDDDDDDDDDD 仲成日話佢好靚女好似大S咁(Crystal都話佢妹靚), 笑死人。仲要佢個妹個名都叫寶鈴添! (呢個應該得Queenie識笑了)
4.6. 直到而家都仲未比返錢Crystal姐姐, 我打電話追佢比個數我, 佢都話唔得閒遲d先。即係so far我都係未比過錢就去玩左5日, 哈哈。
4.7. 成個trip都叫玩得幾舒服, 搭車果d就預左, 成個行程去噶地方, 睇噶野, 都ok o岩我呢。
4.8. 一樣有低落、激動、開心噶時候, 亦都有d時間忘記左好多, 亦有發癲噶時間, 都要一一面對吧。
4.9. 一口氣打左好多好多, 暫時係咁多先啦, overall來講, 北海道之旅都係開心噶, 就此 -- 完結。
4.10. 連埋團費, 買埋手信, 加埋食野, 都係使左1萬蚊島, 相信係除左單獨果個女團友之外, 使得最少噶人了。

1 意見:

Q 提到...

我既經驗係, 如果要買一盒盒食果d野返來, 係機場買係會好d既, 一來免稅平d, 二來唔使拎咁長時間嘛, 而且機場一般都幾齊款

終於睇晒你既北海道遊記, 好開心見到你話個trip係開心的, 其實覺得你返來之後有d唔同左, 希望係個trip帶俾你既好影響吧!