BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年10月4日 星期一

十月三日 -- 十一假期

1/10(五) -- 同事攪左function去大澳影相, 無啦啦叫埋我去, 佢地三個人(呀黃, 叻姐同Penny)都拿長炮 =_= 不過反正無野做, 於是就join埋一齊去; 4個人好似去旅行咁都幾開心, 行、曬左一日, 但係都唔覺好辛苦呢, 仲影左好多相(雖然我用傻瓜機); 之後叻姐唔同我地食飯, 我地就去左SSP食立雜野後返企。

1. 終於將之前一直未post的相整晒上facebook, 好大工程~

2/10(六) -- 都係無野做, 呀娟男友威威去左台灣, 佢又無野做, 原本諗住約佢出去行下, 不過唔知點解懶, 又累累地, 結果叫左佢來TKO, 同佢係樓下食左個牛鍋之後上屋企hea, 用左2個幾差唔多3個鐘頭睇晒所有北海道同大澳d相, 講解晒所有野都7點幾了, 之後約左花姐姐三個人一齊去左觀塘噶好運食印尼野, 都OK呢。

2. 報左公聯會, 又交左電話費, 完成任務之日。

3. 食完晏返屋企3點幾, 到7點幾8點出返去都hea左一個下午; 感覺上好似以前咁, 好free, 都係好舒服存在噶人呢; 其實發覺自己一直以來要噶, 都唔係要對方點樣, 唔係要對方點對我好好, 點樣為左我, 只要舒服就好...就算咩都無發生, 咩都無做, 只要大家相處得舒服同開心已經好夠呢...同埋更發覺自己真係十分柏拉圖式噶人。

4. 原來我之前真係有抑鬱。

3/10(日) -- 又係無野做、朦查查咁, join左BenChoi結婚兄弟姊妹團BBQ; 1點到大欖海天一色燒烤場, 原來係佢老婆同學re-U加佢地老公/bf, 奇奇怪怪; 間野d野食款唔算多又唔算好食, 八十幾蚊求其啦; hea燒到5點幾悶悶地同幾個中學同學一齊走; 臨時決定去MK, 於是搭巴士諗住係TW落, 但係驚自己照返左屋企, 於是搭到葵芳落, 一個人行左好耐無行噶葵涌廣場, 之後仍然想返屋企, 但係最終都去左MK, 去左釆豐行買左要買噶野, 去埋潮流特區買左上次睇左噶袋, 之後再行去In's Point好彩無敗家, 之後又中左走車魔咒, 於是搭第二架車入寶琳, 行左奇趣(都無敗家), 買埋牙膚, 任務完成。

5. 買晒要買噶野, 完成任務~~

6. 第一次係唔係人強逼下試用mask, 第一次用唔係搽係面係一塊噶mask。

7. 一個人行左好危險噶地方, 好彩無事, 好勇敢...

8. 安全渡過本身覺得會好危險噶假期, 多謝所有無論係出過來、定係係電話度陪過我噶朋友。

來緊:

4/10(一) -- IIA KWH 飯聚
5/10(二) -- K with 同事
6/10(三) -- 話劇
11/10(一) -- 羽毛球(?)
13/10(三) -- 話劇
14/10(四) -- 羽毛球(?)
16/10(六) -- 同中學波腳們打室內噶籃球
18/10(一) -- 羽毛球(?)
22/10(五) -- 睇話劇 w/ Connie etc
28/10(一) -- 羽毛球
1/11(一) -- 羽毛球

0 意見: