BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年10月8日 星期五

北海道遊記(四)

2. Something about trip and Japan

2.14. 自己都係比較鐘意自然境色, 歷史建築, 或者係有特色噶地道野, 對於現代化噶野感覺無咁強烈呢。日本對於保存果d野都幾執著同幾好, 所以都好o岩我去。
2.15. 日本人真係唔多識英文, 只係係札幌同某d專登請左人噶店(極少數)先有人識講英文同普通話, 不過, 如果有帶紙筆, 你寫漢字d人都OK睇到下噶。


3.4. Day 4

由於自己真係好鐘意噶關係, Crystal亦係覺得寧多莫少, 因此我同佢都早過morning call好多起身; 各自浸過溫泉之後, 約埋一齊再去愛奴族村。日頭真係好影好多~~~ 最難得又係雖然都係天陰同落少少雨, 但係又間唔時停雨又出左下太陽, 真係為左比我地影相呢~~ 係度都影左唔少相。

影完個村仲影埋沿路噶店、海邊咁, 寧願食早餐時間短d! 返到去得返半個鐘島又係食自助早餐, 係咁咦食完再影相, 影下個酒店同埋附近景色之後, 就離開呢個"阿寒湖"了。

之後去層雲疊; 本來呢個都係一個好噶留宿地方, 不過個團無包, 只係經過望下, 同埋去左另一景點 -- 銀河流星之瀧(即係瀑布); 呢個瀑布唔係sell壯觀, 係sell優美噶, 鐘唔鐘意就見仁見智啦, 不過自己就覺得不論係個瀑布定係附近環境都幾靚呢~~幾鐘意。

銀河同流星其實係2條瀑布來噶, 個源頭都係一個地方, 但係去到中間比舊石(叫做不動岩)分開左2邊, 因此亦叫做夫妻瀑布。由於覺得靚噶關係, 都影左好多相(又係等人散, 同埋好似得我一個擒左落去近水噶地方, 影左好多人地影唔到噶相呢)。可惜噶係時間唔夠長, 同埋Crystal發現左個地方行上去可以一個view睇晒2條瀑布!!(係下面係一個view睇唔晒的), 可惜我上唔設去! 成個團得佢上左去咋~~~

影完相就去食lunch, 又係自助, 不過呢間d咖哩飯幾好食(個人都幾喜歡日式咖哩)。食完飯竟然比我發現果個地方隔離有個好細好頹噶神社, 由於個人好喜歡呢d野, 雖然個神社真係好頹, 但係都走入去四圍望左同影相呢~~~ 神社外燒噶疑似檀木都好香, 好深刻印象。

食完飯就準備向西返返札幌了, 結束左荒山野嶺噶遊覽。到左札幌, 就先帶我地去狸小路, 一個都出名噶商店街。條街好長, 分七段噶, 入面有好多好多商店, 而分唔同段都有少少各自唔同噶特色, 好似某一段就聚集彈珠店, 機鋪同K鋪咁。導遊先帶我地去佢地指定噶手信店買野, 平少少啦, 於是都買左d野食(分比公司同事果d)。之後就自由時間, 差唔多2個鐘。團友都集中係條街同埋附近噶百貨公司行街, 而我就當然係離群(包括Crystal)四圍去啦! 由於札幌歷史無東京咁耐, 大約百幾年島, 所以個城市規劃無咁亂, d街都係井字咁噶。我就隨左狸小路同百貨公司之外, 勁行左好多附近噶橫街同鋪頭, 最最最緊要噶, 係睇左間書店同漫畫店。

先講漫畫店, 好大間, 唔知係日本算唔算大呢? 有好多好多好多漫畫同埋周邊產品賣, 而間店有我諗差唔多三分之一(可能再多d)噶位係賣咸濕漫畫噶, 真係超~~~多咸濕漫畫, 賣咸濕漫畫噶area仲大過HK一間普通漫畫鋪噶size...再講書店, 本來都無咩特別, 係見到有成套"金庸"果下都覺得幾正; 但係最最最令人激動噶地方, 係係書店噶漫畫角, 見到有個架係賣減價書噶(即係d賣唔出、或者時間耐左、要清貨噶書), 見到有"幽遊白書靈界紳士錄"(即係官方設定集)!!係香港係無出過中文版噶!!對於我呢個幽白死硬派fans來講絕對係好好好好大噶衝擊!!就算正價都買, 何況半價500Yen!! 即買!! 簡直係係日本第二激動到想喊噶一刻呀~~~!!

之後都差唔多開始要回程, 慢慢又行返去狸小路, 第一次入左日本名產之一噶彈珠店, 膽粗粗影左幾張相, 同埋感受過現場氣氛(不過無玩到), 就再行返去。係狸小路第七段見到間賣懷舊黑膠碟噶店, 用機播住黑膠碟老歌, 都幾有feel呢, 個老闆都幾好人, 我用我有限噶日文(其實係個trip之中都有好幾次自己同日本人溝通了)問左佢, 佢都比我影相呢。

夠鐘齊人之後, 就出發去食晚飯。又係食打邊爐, 不過今次係任食乒飲噶shabu shabu, d野普通, 主打又係我定預先訂左噶鮑魚同帶子(我地無訂拖羅)。其實鮑魚真係無咩特別, 可以唔使試, 個帶子就好大舊噶。食完飯返房settle左之後, 當然係去街噶時候啦! 難得間酒店係近市中心熱鬧噶地方, 點都要行下札幌噶。

第一目標係拉麵街! 預左當晚狂食野噶啦~ 不過聽聞係大通公園有啤酒節同好多攤檔, 所以想去睇下, 點知人地果度唔興夜噶, 晨早就收左了...行返轉頭去狸小路, 都收到七七八八。中間經過地鑼站, 緊係入去行下, 台灣噶同佢都好似, 又係好大好闊好長, 有地下商店街咁樣噶。經狸小路去Susuki, 最旺噶地方。

去到拉麵街, 好友Q推介噶店竟然星期日係唔開噶! 成條街得佢唔開, 佢都算威啦! 最終是但入左一間來食, 估唔到SMAP噶香取同中居, 反町隆史, 香港噶馬德鐘, 黃泆潼, 唐文龍都有來過呢。三個人食2碗, 雖然幾油, 但真係幾好食呢, 好彩聽導遊講食基本噶麵就ok, 本來就一定會有d配料同叉燒, 唔使另外叫叉燒麵咁噶(叫左就會有好多塊, 唔需要噶), 食完其實都飽同滿足啦, 再出去行下, 見到吉野家喎, 又係日本名產來嘛, 仲要係和牛做噶, 實有唔同噶; 快餐店, 一於過份d三個人食一碗普通size, hahaha, 都幾好食, 但係feel唔到同HK差好遠噶感覺, anyway, 到此一食啦~~ 食完真係好飽, 回程返去沖涼訓覺啦, 之前連續2晚都係日式酒店塌塌米, 今晚又訓返普通房間了。由於第二日係最後一日, 無咩行程, 所以morning call 8:00 a.m.

待續

2 意見:

Q 提到...

我去旅行都鍾意睇風景建築多過城市, 所以先會一去再去日本, 推介你下次都唔好去東京, 去京阪啦~

睇到呢度都見到你有唔少miss左既野: 影唔到既相/冇買到既野/食唔到既拉麵等等; 我覺得, 一個trip要有d遺憾先好, 咁印象先會特別深刻

K 提到...

俾我去日本書店一定睇手工藝書 HAHA
雖然香港都有而且貴,但我都會睇下 HAHA

我又要去中居同香取去過既拉麵店 HA