BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年7月15日 星期日

七月十四日 -- 雜記

10/7(二) -- 收工返企

11/7(三) -- 睇死硬4.0; 自己大懵唔記得買飛前打電話, 衰左; 臨時拉夫叫人來頂, 有d唔好意思; 講返套戲, 由於一早expect左係一套點o既戲, 所以覺得非常好睇, 同前幾集一樣, 都係由頭刺激到落尾, 唔會晒好多時間係d講野度, 加上一大堆o既槍戰, 肉搏, 車追車, 車追人, 直昇機戰機等等, 總之就係好刺激無悶場; 主角身經百戰, 遇到危險o既時候都超淡定, 由於有前幾集o既關係, 加上主角個樣, 佢每次用d方法K.O.對手時, 幾誇張都好, 都覺得好型同好有說服力, 太正了。

12/7(四) -- 同Carol日安馬生唱K, 而家可能係暑假, 所以限時...; 唱完K被逼供, 講左好多野出來, 大家亦有俾意見我; 有多d拍拖經驗o既人o既意見果然係唔同d...起碼唔會好似睇小說同電視咁, 諗野咁ideal...係呢度多謝大家o既意見同支持...果日散左之後送左Carol返企, 又繼續傾左好多野。

13/7(五) -- 由於Spenser又需要調week關係, 星期六會long week; 夜晚亦無去呀儀的farewell, 去左打羽毛球; 好累, 平時打唔到都好有活力, 不過呢次就差d...不過過左呢個星期會試下儘量再早d訓; 打完波食飯散; 黑色星期五, 好邪, 發生好多野咁

14/7(六) -- long week, 收工落左落SSP, 唉, 愈來愈煩; d朋友好多野講, 又唔明, 只係令我愈來愈煩, 唔使個半月, 我應該就來頂唔住了。同日, 同同事Puzzle傾左好多野, 佢亦分享左佢自己o既經歷, 好多謝佢, 佢係一個好值得交o既朋友來呢。

15/7(日) -- 同Lands同事去流浮山+去呀進新居入伙, 就來出門口。

**********

1. 有d野, 過左去真係過左去...如果無事發生過, 可能都好好地, 發生過就係發生過, 返唔到轉頭; 自己唔係一個會記住唔開心o既野o既人, 所以一d怨恨都無, 不過而家o既感覺, 好似親人, 好似好朋友, 但係...

2. 愈來愈多朋友知道d野, 亦都有好多好多唔同o既意見; 旁觀者清, 其實當局者又何嘗唔知大家講o既野; 不過真係好睇到大家o既性格, 而且經歷唔同俾o既意見都唔同, 多謝大家。

3. 唔想再拖, 好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩, 完左之後我要"炳"埋自己一段時間。

4. 放心, 唔會影響我工作, 一定唔會。

5. 我好乖架啦...我儘量都唔會做錯野...而且其實我都無打算拖好耐解決, 我已經不停煩同諗點樣架啦...

6. 自由o既時間, 真係好自由, 不過都係一個星期姐, 之後會早d返企, 早d抖。

6. 當一切o既野完左, 我要嘗試下改變自己, 要下定決心做多d運動, 砌返模型, 有機會追下電視劇集。

暫完

0 意見: