BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年7月17日 星期二

七月十七日 -- 雜記

1. 第二日收工返企, 天日都會係; 本來約左民出下來食飯或者來我企打機, 不過佢天日返新工, 又無咩特別野攪, 所以都係唔出來了, 而且自己都有少少唔想出來見人; 另, 民仔返新工加油。
2. 好少發夢o既我, 前晚居然發夢, 仲要係綺夢, 而且對方係S...不過夢中好乖, 未做d咩野...
3. 次次日頭諗到好多野要打, 夜晚返到企就咩都唔記得晒
4. 電視遙控無電可以換, 個control仲係手; 遙控車壞左仲可以去執返; 風箏斷左就已經係好遠o既地方...
5. 最近見到好多ChoroQ車仔都幾特別同平, 去買返d先。
6. 真係諗唔起有咩要打, 係咁多
7. 果日去呀進屋企, copy左堆mp3, 有雨音熏, 有麥兜, 最正係林子祥精選, 好多歌都好正。

最愛是誰 詞:潘源良 唱:林子祥
 
在世間尋覓愛侶
尋獲了但求共聚
然而共處半生都過去
我偏偏又後悔
別了他原為了你
留住了愛亦留住了罪
誰料伴你的心今已碎
卻有他在夢裡
為何離別了 卻願再相隨
為何能共對 又平淡似水
問如何下去 為何猜不對
何謂愛 其實最愛只有誰
任每天如霧過去
沉默裡任寒風吹
誰人是我一生中最愛
答案可是絕對
為何離別了 卻願再相隨
為何能共對 又平淡似水
問如何下去 為何猜不對
何謂愛
誰讓我找到愛的證據

2 意見:

匿名 提到...

風箏斷左可以向黎得切時捉住佢,然後邦返佢。又或者斷左,但會掉落放風箏者附近,然後又係再邦好,咁樣又可以用了。

匿名 提到...

http://www.sleeply.com/man/
你睇左可能會令你明白一些~希望你細意地思想啦~