BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年7月15日 星期日

七月十五日 -- 雜記/遊記

好耐無試過郊遊, 呢d一定要成班人星期六/日去o既活動, 好少可去到, 而且仲要係咁熱o既夏天。


話說今日約左八婆, 呀B, 呀進同Esther出去玩。約左12點係元朗差館等, 不過我遲左少少出KT, 後尾轉左12.30; 要Esther等有d唔好意思添; 同Esther一齊搭268C去到元朗, 未見其他人(到果時12.15島), 去隔離街見到o既一間玩具店睇野, d模型貴貴地, 不過見到新一套高達BB戰士扭蛋又出左! 緊係要扭下啦! 一扭就扭到最想要果隻! 強人! 太好了~~ 又係時候要d朋友扭野比我了(好鐘意睇下d朋友會扭到咩比我 :P)。之後去左元朗廣場等齊人, 係M記等時大家拿左NDS出來打, 當然係打遍天下無敵手啦, 呵呵; 人齊之後就開始旅程; 搭巴士入流浮山, 入到去2點, 先食野; 由於唔知邊間好, 是但入左間類似酒家o既野, 真係有d奶野, d野食普通, 又唔平, 服務仲麻麻地...算吧啦。

食完野, 搭Van仔入去一個好偏僻o既地方, 睇傳單原來有個好大o既場地, 有好多小動物俾人領養; 不過原來要預約o既, 我地咁遠水路去到都唔俾入...慘。又熱又行咁, 流超多汗, 入唔到果度, 就順便行出去海邊睇下啦, 見到沙灘外o既地方好似係泥沼來o既, 見到有人係度挖蠔~ 仲近距離見到好多蟹仔同彈途魚添! 第一次見到真o既彈途魚呀~ 望左一輪行返出去搭Van, 去下一個地點, 又係山卡拉地方, 叫雲浮仙觀; 未去之前都唔知咩來o既, 原來係一個俾人放先人靈位o既地方...其實都無咩好睇...地方幾大, 同行行下好熱; 原本諗住行過一片草地過去快d, 點知見到條蛇! 大家都唔敢再行草地, 唯有兜路行石屎車路過; 到左行左一圈之後就走, 中途有個小型湖, 有個庭係中間, 見到有人餵魚, 行埋去睇, 嘩! 有好多好多鯉魚! 好大條, 過百條係水面搶野食! 其實個場面幾得人驚, d魚係度搶野食, 個口又大, 雖然無咩事發生, 但係個感覺似係一大堆食人倉衝埋去搶野食咁; 另外亦有一d龜係入面, 有人用野食嘗試釣d龜上來(試下玩下姐), 同我以前係BD用盲公繩釣一樣呢 :D 睇完一輪魚同龜之後就走, 搭返車出流浮山; 出左來之後, 行下條大街, 個感覺好似大澳, 又係街2邊好多有關海產o既野賣: 蝦乾呀、蝦醬呀...etc etc, 我又買左樽蝦醬 :P, 行到尾又到海邊, 又係一堆泥沼, 又見到好多小蟹同彈途魚, 睇左陣就返車站搭車出返元朗了。

出返元朗未去呀進屋企前, 去左百鳥塔(臨時去的), 有好多雀仔, 好近距離, 又無隔住的, ; 行到最上層就無雀, 不過個view就就可以睇到好遠; 不過我地到果時都差唔多收工, 好快睇完企完吹左陣風就走了。話時話, 今日睇唔到貓貓狗狗, 反而d野生動物彈途魚呀蛇呀雀呀又見好多。之後終於上左呀進屋企。由於家庭關係, 佢2兄弟搬出來住。雖然租屋住要使好多錢, 不過上到去見到全間屋都係自己用o既, 個感覺好正呢~~ 自己住好寫意呢~~ 係佢屋企見到前排出o既BB戰士模型: 劉備關羽張飛, 出果時都覺得麻麻, 又偷膠又有排上色, 見到實物又覺得OK, 想買喎, 一隻$30蚊加埋都係一舊水島, 有d想要呢。睇左陣, 我帶左件衫換左(流左好多好多汗又曬又熱, 仲辛苦過返工), 之後大家就叫左Pizza食; 打下UNO, 吹下水, 都OK呢。食完本來有人話去唱K, 不過由於唔早, 又係元朗咁遠, 好彩攪唔成。8點幾, 有人提議出去合益睇模型(5算, 好平呀), 於是打的去, 點知去到真係收左工, 晒氣...之後到B仔涼粉食糖水, 之後就去車站搭車, 散了。10點幾就返到屋企, 早呢。

**********

失去信心
由好早之前, 已經知道同埋預左好多野, 亦知道耐左會有好多問題發生, 諗住既然知道就可以防範, 可以做好d; 點知都係無用, 明明講過, 明明大家都知, 但係都無用...

而家對"2個人在一起"o既關係真係好無信心, 覺得自己算係做得好d o既, 有努力o既, 都係咁; 就以後就算再一齊, 或者遇到另一個, 都係會咁...所以好驚, 好無信心...暫時唔想再諗呢樣野了。

**********

大義凜然
自己講左好多野, 做左好多o岩o既野, 無做好多錯o既野, 好似自己好大義凜然咁, 但係其實覺得自己都係一個衰人; 但係又唔夠衰, 如果自己徹底地係一個衰人可能仲好...

自己唔開心, 除左發生左咁多不愉快o既野之外, 其中之一都係對自己o既感覺, 太差了; 我唔介意人地諗咩, 即使覺得我仆街都係一樣, 都係果句; 只要自己快樂又唔影響別人, 點做都可以, 唔會理人眼光; 不過, 今次會影響到人, 而即使唔影響, 自己都唔多快樂...

**********

即使有幾理智都好, 人都係會被感情所影響, 不過呢樣亦都係人o既可愛、可怕、可憐之處。

4 意見:

動物男 提到...

哈哈, 哈哈哈

匿名 提到...

你對自己無信心,唔似一直我認識既你喎。你常試去“黑”報,唔試過又點知唔得呢?大家常試改,我相信無話唔得既,而且我認識既你係做得到既。

經過依件事,其實可以話係好事。因為可以知對方諗咩,諗下有咩方法去解決。一下子就話唔得,你唔似咁絕情既人,我相信你好煩惱地咁諗點算好。

你覺得自己差,依家知道唔遲丫。你有既係時間,一世人流流長,你依家先起一生中既開頭咋,一半都未到,就因為依個原因,變得咁消極。值唔值得呀。

匿名 提到...

好難估匿名係邊個添, 有無hints?

不過都好多謝, thx

匿名 提到...

有時不要太自責,只要你願意去改, 無人唔俾機會你架~