BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年7月9日 星期一

七月七八九日 -- 雜記

0. 七日打左大部份, 一路無post, 之後果2日都加左d野, 所以咁。

1. 唔知係咪成日唔夠訓, 返工又係咁出汗, 又唔係食得多野, 個頭有d痛又成日wing; 又唔見減到磅同肚腩喎 =.=

2. Spenser日本歸來, 大量手尾...另, 送左盒MG紅渣2.0俾我, 多謝晒! 調week少左日假都有返d回報 :P

3. 一個星期, 無左夜返o既心理負擔, 經常夜歸(都係講緊11-12點姐), 都幾爽呢。

4. 係人面前, 唔高興都於事無補, 因此都係高興好d。

5. 冷靜o既時間入面, 從來都無機會冷靜; 孤軍作戰之下, 愈來愈無心機; 得唔到支持, 亦好難令人明白自己o既睇法, 亦都開始唔想見某d朋友, 愧對某d朋友, 接受唔到自己...etc , 總之連朋友都唔想搵了。

6. 上星期電話分鐘已爆, 唔知點解總要係無分鐘o既時候有d好少搵我o既人/無用o既電話/工作上突然多左...etc好多好多人打來, 今個月電話費死了; 不過來緊星期未完就夠期(仲有幾日而已)! 捱埋佢啦。

7. 瀨戶一貴幾年以來, 再次出動。

8. 呢排睇返下自己儲o既漫畫, 發現真係我自己買得o既都好鐘意, 好正。

9. 好似係表弟生日?

10. 副黑框o既鏡有一邊好花了...有時睇得唔係好清楚, 搵返以前副金屬出來(其實之前諗住呢副先係正帶, 黑框係後備...), 個度數仍然OK(仲有d過左添); 唔係好睇慣自己用返金屬框。

11. Hunter x Hunter 重出江湖?! 繼續連載?!

12. KTG真係要離開SZ去上海了, 祝一路順風+前程錦繡! (買左套扭蛋俾佢)

13. 前排睇左Grasshopper forever DVD, 又好鬼鐘意; 不過同某d friend唱K都係唔好點了。

14. 有人o既地方就有是非, 估唔到我都有份被傳。

15. 自己一向都好似好多friend, 好易識friend咁; 其實自己係某方面來講都算好易同人熟稔, 其實唔係好識"第一下" 點樣"開始"同人建立關係; 不過自己係一口井, 只要有人肯投一塊石落來, 我必定會有一堆漣漪返返來俾你...只不過呢口井係頂唔住o既時候, 無晒水o既時候, 會關井, 而且d水亦都返唔到來...cher得太勁, 井都有死o既一天。

16. 爆粗band友#2入手。keep到好睇呢。個HK翻譯真係好有心機。

**********

5/7(四) -- 本來應該同Carol食飯, 不過太累, 早日通知左Carol話下星期四同埋ConnieMartin食, 唔好意思, 都叫放左飛機; 收工返企呢...
6/7(五) -- Spenser日本歸來第一天返工; 另, 收工同好耐無見的八婆同呀B等人食飯+睇玩具, 機會難逢, 放棄一星期羽毛球...好耐無見八婆, 八婆仍然係八婆, 而且仍然好o岩傾; 一行5人四圍睇下玩具, 行下傾下, 之後係富貴食飯, 都幾開心; 由於累, 9點幾我叫散了; 美林村原來係咁的
7/7(六) -- long week, 又食賓賓一野...真慘; 收工超累; 星期五晚有個friend拿左MG ZakuII 2.0的說明書睇唔記得比返我, 今天收工係SSP順便比返我。
8/7(日) -- 馬來我家, hea食飯+打機, 之後去MK睇電腦, 之後同S食飯, 9點散。
9/7(一) -- 收工去KT大盛食, 講左好耐好耐終於試過; d野食普通啦, overall唔係特別好食, 有d普通, 不過有d都幾好的; 平夾大件, 所以都好抵食, 值得去下呢。

來緊:
schedule有d亂, 中間又有d改過, 打final version算了
8/7(日) -- 抖, 太累, 可能呀馬上來我企; 夜晚食飯? (過ed)
9/7(一) -- 無 (過ed)
10/7(二) -- 本來話去睇死硬4.0(馬民等人), 不過有人話唔得
11/7(三) -- 應該睇死硬4.0(本來係同白田同事唱K, 不過白田有人又話唔得, 再postpone)
12/7(四) -- 同Carol日安馬生食飯/其他活動, seems to be 唱K
13/7(五) -- IIA同一batch的呀儀走(同一batch第3-4個走了), 好似話farewell, 但係想打羽毛球多d...
14/7(六) -- short week, 應該有野攪, 又唔係好記得有咩攪
15/7(日) -- 同Lands同事去流浮山+去呀進新居入伙

1 意見:

匿名 提到...

re 5:啊英:我都知你都唔太好受,作為朋友的我, 我真的不知可以點幫你地, 但我深信這是一個過渡期,好快就會雨過天晴了, 是嗎?你都要早d休息, 唔好成日出太多街呀~我想問你一個問題, 你覺得你每晚都同朋友去夜街真的開心嗎?還是逃避些事呢?你自己問你自己啦, 總之如果你想搵我傾計, 我好樂意的, 希望唔好因為呢件事而影響大家識左咁耐的友誼啦 !!take care 啦~我好想講一句說話竟是朋友不能陪你一生一世, 而你的伴侶先會是你的同行者,一個若你是愛的人就要好好珍惜吧 !免得你自己後悔呀` 做人應該是無悔先得~明白嗎?總之好好想清楚你要的是甚麼啦 !!人地而家病, 你就問候一句而是很窩心的 !!識做啦 !!得閒約我出來食下飯啦