BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年1月25日 星期四

一月二十五日 -- 雜記

1. 好耐未試過連續2日有雜記
2. 昨天的喜悅到今日仍在, 唱K好開心好抵, 仲有呀馬會返來!
3. 返工時間真係辛苦, 唔係忙唔忙o既問題, 係做d野o既問題...
4. 無意中發現平時老細拿來簽名支水筆, 寫野係皮膚上會造成好似"紋身"效果; 我玩野係手臂上潦左個"龍"字, 神來之筆個字又寫得幾型噃 :D, 好玩~ 仲要卒唔甩, 要沖涼先洗得甩添。
5. 仍然覺得Lands的同事幾好, 有d唔捨得離開咁好玩的同事, 希望以後keep到!
6. 今日收工後同幾個同事傾偈, 講講下講IQ題, 幾有趣; 而我亦係唯一一個諗到最無聊果條問題o既答案, 我寧願自己諗唔到 =.= :D
7. 臨近下星期二, 都無咩特別姐
8. 愈來愈近last day, 雖然仲有幾個星期, 但係估唔到身經百戰都有少少緊張去新工會點。
9. 上星期三開始, 3, 4, 5, 1, 2, 3都出site, 天日又要出; o岩o岩果個星期六又去左濕地公園, 昨晚4點幾訓, 來緊星期日晚又要去Macau飲我表哥結婚果餐, 一定累死...
10. 前排上網搵到張圖, 證明我一向的諗法可能係無錯的: 好多明星可能真係無整容。化妝o既效用實在太大了...呢張圖已經係唔算誇張, PS、打燈...etc真係可以令到個人睇上去差好遠。

11. 差唔多了...

0 意見: