BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年1月22日 星期一

一月二十二日 -- 雜記

最近忙得來好累, 無精神打野, 好多野想打又無打...
最慘係其實雜記中好多日子應該有唔少感想或者感覺想打
但係由於拖得太耐之故, 唔記得左了...
一星期最少打一篇雜記, 係我自己最minimum的了(而且都係寫自己做過d咩多, d感想唔記得晒)...

1. 我果幾條手鏈唔記得幾時係邊度唔見左, 勁唔開心...
2. 呢排打機都係打Diablo2多, 玩下Freeze Zealot同Summon Necromancer; 終於有一次玩可以d骨骨無使比大佬一掃掃死, 圍嘔死隻大佬, yeah~~~!
3. 做野愈來愈煩同累, 同某d同事愈玩愈熟, 離轉工日子愈來愈近
4. 究竟呀馬搵工搵成點, 又會唔會返來呢?
5. 星期五出site時係啟德問看更借來踩左2野單車, 方便去另一邊影相(爛左o既網); 星期一再借, 兜左圈; 係啟德跑道尾踩單車o既感覺果然與眾不同! 而且我諗無咩人有機會試過呢!

16/1(二) -- 我同岑哥2個人, 去到鼓房發現咩都有但係無得駁mp3, 頹打一個鐘後走人; 幾早, 所以行左去SSP睇玩具, 食譚仔。
17/1(三) -- 睇Holiday; 好睇, 好鐘意Jack Black果一pair的果段故事, 個故仔同情節較能得我共鳴,
而且佢2個做得好好, 好過2個主角; 反而祖迪羅同金美輪戴雅思果邊就普通, 但係就長d講多d...(本來仲有好多野想講, 但係d感覺無晒...呢d就係唔即刻寫o既壞處)
18/1(四) -- 去左YMT北海道食Sushi, 仍然好食, 平果d係無得比的; 同日聽到LOBO講佢公司發生o既野, 真係少聽見呢d人; 另外亦見到好耐無見的Carmen。
19/1(五) -- 又一個返屋企的happy friday; 不過收工同同事打波; 8個人, 打左個幾鐘波; 打波真係一件開心o既事呢! 原來大家都係有打波o既人, 而且都打得唔錯呢~! 好彩我當日都打得唔錯, 唔失禮, 射波仲幾準添。
20/1(六) -- 濕地公園遊; 約左11.30am係天水圍西鑼站等, 約左某住TKO同事10.00-10.15係KT等, 過左鐘先打來話唔知醒; 自己搭車入去, o岩o岩差唔多11.30到; 同Jobby, 進, 八婆行去銀座(十年唔去一次大西北o既我, 居然短時間去左2次)食飯, 中途Benson、Esther陸續到, 食完飯就入去; 入到去o岩o岩2點有個free guide tour, 有義工帶團行+講解, 報左; 成班同事唔多好, 所以得我同Jobby、Esther跟團; 自己對呢d野都有d興趣, 一路行一路聽都覺得幾有趣, 中途Latte、Gordon都到左(都係無跟團); 完團時都過左個半鐘, group返成班人再四圍行下發下癲, 到5點幾就散; 濕地公園基本上唔鐘意大自然o既人會覺得悶, 因為入面無專登養動物, 只係造個生態環境出來吸引動物來, 而貝貝就成日lay埋, 當日都睇唔到。去完濕地公園, 去左元朗o既合益"朝聖"; "合益"不嬲d模型友都話係平的, 不過當日所見今非昔比, 不鯡如是了。之後八婆離隊, 我地就去元朗西鐵站旁o既一個場地燒野食, 心虛同Latte男友就加入; 燒野食傾偈都幾開心, 不過由於當日太累, 所以9點幾走先, 其實想留到大家一齊散呢。
21/1(日) -- 抖的一天, 睇左加菲貓1, 鐘意貓、加菲貓的就會覺得好睇, 如果唔係, 都唔錯啦, 但係又未到好好睇。
22/1(一) -- 收工返企抖, 好好累, 呢排成日出site。

印象中呢d日子中間係有好多野諗到同想講, 不過真係唔記得晒了...

0 意見: