BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月1日 星期五

東京之旅 Day 5 ~第九章~ "旅行的終結 - 上野"

東京之旅 Day 5

~第九章~ "旅行的終結 - 上野"

之前提過, 上野係返成田機場噶必經之路, 所以好多人都會係最後一日來上野, 買完手信, 行完街就順便直接走。我地都唔例外, 由於當日無咩特別行程, 對腳又累, 又行唔設上野動物園(可惜), 於是就係酒店休息到11點check-out先走。

之前某日行過一間好大噶"GAP", 無買到件褸, 話如果係新宿果間細D見到有就買, 結果就係last呢日係新宿買左咯(I am褸魔)。買完初, 終於離開新宿, 拖住Gip去到上野。行左果個話有好多玩具噶商場, 多係好多不過全部正價, 仲貴過秋葉原, (Barry就係另一邊買左野), 之後都係例牌行返果條街啦。去返一般手信位"二木", 不過我之前已經係川越買左野食(起碼唔係人人會買到噶野呀), Barry就係度掃貨。

係度反面係第一次係日本"掃街"; 食左Kebab, "大山"噶炸薯餅同肉餅, 仲有燒章魚丸, 好味又好飽, 都唔使食飯了。掃完貨、掃完街, 係時候上之前搭過來果價平D噶火車, 返返成田機場啦。係火車見到個呀佰, 年紀都幾大, 但係拿住支1.25公升噶可樂係度吹, 好勁呢~~ 呢樣野只係我讀書果時先會做, 而家都唔得啦~~

終於都攪掂晒d手續各方面, 係機場竟然比差佬逗, 好有禮貌咁叫check我地袋; 之後上機、回港, 旅程完結。

Day 5 end記一記:
1. 返到來好熱, 東京頭果3日都熱, 但係無咁濕咁焗, 之後果2日天陰直情涼添!Hk天氣真係辛苦。
2. 唔知係咪HK機場博覽館有function, d巴士勁多人, 第一架我係上唔到(無理由企返去架), 結果係等第二架巴士, 10點半到HK, 過左12點半先返到屋企。

0 意見: