BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月1日 星期五

東京之旅 -後語-

東京之旅

後語

雖然自己係鐘意風景同埋歷史野多, 但係東京畢竟係首都, 亦都值得去噶。好彩並無點受地震影響, 而自己想去噶地方都幾乎去到。今次去由於2條佬去, 而且我未去過, 所以Barry都係有限時間內盡量同我去左好多地方呢, 同埋都無去到所有"樂園"類噶地方(仲可以再去多次東京in the future?)

另外, 雖然有帶本野, 但係唔係成日拿出來記低野, 好多時都係當晚係酒店拿返出來記, 所以都一定有miss左d感想, 無辦法了。今次可惜噶係買唔到想買噶鞋"薦", 唔知邊度有得買呢?

係度當然要多謝下d人啦, 一般太common果d唔再多講啦。

1. 首先要多謝Barry啦~~~都係多得佢book package、安排D行程、唱錢...等等, 又超好人又就我, 多謝晒呀~!
2. 多謝呀Penny借左本最新噶東京旅遊書比我, 好有用! 我地搭車行路睇地圖都係靠晒佢啦!
3. 多謝民民借左舊後備電比我, 等我可以係咁狂影相無顧忌!
4. 多謝Fontane借出Suica一張~~
5. 多謝Wacoal係本旅遊書mark左多recommendation比我~~
6. 多謝係東京留左一年噶呀Yan比左好多意見我

總結一下, 今次個trip 5日4夜, 機票連酒店連稅4000, 估唔到自己無expect買衫用左1000, 其餘使費(包括食飯, 交通, 買手信, 仲有未扣幫人買野)3000, 總共用左HKD8000島(應該係不足8000), 好抵呀~~

希望來緊唔知幾時, 再有下次噶trip!

0 意見: