BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月1日 星期五

東京之旅 Day 3 ~第六章~ "散步之達人 - 小江戶川越"

東京之旅 Day 3

~第六章~ "散步之達人 - 小江戶川越"

呢一日噶行程差唔多係whole day, 所以可以一次過一篇野完。
一早起身, 去左wifi通食早餐(天屋個嬸嬸好好人)同wifi, 食完去左郵局寄左d"手信"先, 就搭JR由新宿去池袋再轉去川越。竟然係新宿噶車卡入面遇到呀Sean! 之前都知佢來日本, 但係要係咁大地方, 同一時空遇到一個人(仲要係車廂, 難度增加), 真係好難得! 同佢同路(佢當日係last day)傾左一陣, 到左池袋就散了。

川越, 係一個連日本東京旅遊書都無介紹噶地方。Barry San竟然搵到一個咁噶地方噶行程, 好犀利呢~ 佢知我鐘意d睇風景同舊式建築, 所以就搵到呢個地方, 而川越就正正係呢類地方。人稱"小江戶", 有好多好似江戶時代噶屋, 仲有好多神社。估唔到來到東京都可以有一日呢D行程, 好開心。之後(唔記得係銀座定邊度)我地係其他地方噶書店仲見到本書, 叫"散步之達人 - 川越", 係一本介紹果度噶書, 我地仲開左來睇添, 哈哈。

我地買左套票, 可以搭一程來回噶鐵路同埋當地巴士任搭, 係抵噶, 記住要去的話要買。基本上果度都係一個睇風景、睇建築物噶地方, 所以係呢度就無咩好寫啦, 不過個感覺好唔錯, 係東京除左都市之外都有呢D鄉下(又唔使搭去箱根咁遠)噶地方(從池袋去30分鐘車程only), 大家睇相啦。

由於都幾鐘意呢D野, 我地幾乎係度磨左全日。出返來都已經係黃昏了。係池袋(出返來要經過)竟然買到衫(係間店磨左好耐)。行左2日, 對腳都好痛了(每日都差唔返之前扣過噶血, 所以一日比一日痛)。買完衫返3新宿, 食飯同係wifi通hea左陣就返酒店了。

Day 3 end 記一記:
1. 多謝呀進幫我買模型, 好彩上一上facebook咋~~
2. 自己真係幾鐘意睇d歷史建築同舊野呢
3. 期待第二日噶築地魚生!
4. 果日竟然唔記得帶Suica, 好彩行程好多都唔係搭Suica用到噶線
5. 見到架車泊個位, 好~~~窄, 我同Barry仲話佢汨車勁過頭文字D果個藤原拓海
6. 經過思出橫町, 見到D燒烤好正, 好想試, 本來話第日試, 但係最後無去到, 可惜。
7. 電視廣告: I'm possible, 幾得意

0 意見: