BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月1日 星期五

東京之旅 Day 2 ~第三章~ "三鷹之森 - 宮崎駿的足跡"

東京之旅 Day 2

~第三章~ "三鷹之森 - 宮崎駿的足跡"

如果年紀同我差唔多噶, 應該都識得宮崎駿, 或者鐘意佢噶作品, 就算唔太鐘意, 起碼都會識得天空之城、風之谷呢D咁經典噶動畫。呢一日上午噶主要行程就係去三鷹, 果度有個宮崎駿噶博物館"朝聖。我唔敢話自己係fans, 但係的確幾鐘意好多佢噶作品(even有D人地話悶噶我都鐘意)。

一早起身食完早餐, 就搭車去到三鷹果邊。有架接駁巴士要成20HKD去個館度, 但係其實可以行到過去, 緊係慢慢行下啦, 個巴士只係蹶外觀靚D同有公仔, 無咩特別, 所以慳返果20蚊好過了。行過去果條路叫"風之散步道", 聽聞係O岩季節噶時候有花睇添, 不過我地當然就無啦。行左幾個字(可能有D人覺得幾個字都辛苦要搭車噶)就到左啦。

館入面係唔比影相噶(室外就比), 所以大家有興趣就要親身去睇啦; 對於我呢個動畫迷來講, 就覺得好正; 成個場噶setting好正, 館內有好多手稿、原畫、場景、動畫製作過程、劇本...等等好多資料, 如果比我慢慢睇, 真係可以睇好耐, 不過當然唔會真係用咁多時間係入面啦, 而且都幾多人, 無咩機會慢慢睇晒了。有好多畫同setting好想影相呀~~~不過好乖地無影到(亦都有staff係度睇住)。其中有個幾大噶貓巴士, 可以比小朋友擒上去, 擒入去, 好開心呢~

館噶屋外都好正, 最正當然就係"天空之城"入面噶機械人啦~~~幾米高比人任影, 好開心呀! 仲有行入d有飛行石, 都好正呢!係度brief咁講少少, 好多野都不足為外人道, 大家自己去睇啦~~~(另外, 係度買左d野)

出左館, 行另一個方向去另一個站"吉祥寺", 果度有Penny交帶落叫我幫佢去同買野噶hea熊專門店, 係果度逛左一陣, 買左d野, 係附近hea食個lunch之後, 下午就繼續另外噶行程了。

0 意見: