BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月19日 星期二

龜兔賽跑 回歸!?

話說本人曾經寫過一系列噶"龜兔賽跑", 詳情請看標籤入面"龜兔賽跑"噶故仔。

**********

話說兔仔之前n次衰左係烏龜手上, 佢返屋企苦練多時, 將自己噶心、體、技都提昇到佢最高噶極限。佢覺得自己已經準備充足, 覺得今次無論如何, 不論係功夫版本、運動版本、色情版本、推理版本, 咩版本都好, 都唔會再輸比烏龜。

於是佢再搵烏龜, 要再同佢比試, 一雪前恥。

"烏龜! 我今次已經準備充足! 無論係邊一方面都好我都已經準備萬全! 我更加唔會掉以輕心! 所以今次一定唔會輸比你架啦!"
"哼哼! 呢D說話你好似係想講比自己聽咋嘛? 唔似咁有信心喎? 嘿嘿!"
"好! 我都知多講無用! 我同你只可以係分勝負, 係無需要講野噶!"
"無錯! 我地今次堂堂正正咁賽一次跑, 無花無假, 貨真價實咁比賽一次啦!"
"好! 我地由呢度開始, 跑去果邊果棵大樹下, 中間無障礙無陷阱, 憑實力分勝負!"
"好! 我無異議!"

於是佢地2個就設定左條起跑線, 嚴陣以待, 準備起跑!
"3, 2, 1, 跑!"
兔仔即刻全力狂奔, 佢覺得自己今日狀態好好, 比起平時練習時發揮更好, 佢好有信心一定可以贏到!

係呢個時候, 令佢驚訝噶事情發生左。

只見烏龜狂跑, 竟然快過佢!
無錯, 無花無假無取巧, 佢係跑得快過兔仔!
免仔出盡力咁跑, 眼見住自己同烏龜噶距離愈來愈遠。佢冷汗直流, 點解會咁噶?!
終於, 烏龜到左終點, 而之後兔仔都到左終點。

"點解...點解...點解...!! 點解我會輸噶!! 無理由噶!! 但係...我又真係唔覺今次有咩唔妥, 究竟點解!!"
"嘿嘿嘿...傻仔, 等我話你知點解啦; 我用四隻腳跑, 點會慢過你用兩隻腳跑呀?"
"下?!"
"乜你唔知烏龜係跑得好快噶咩? 不過我從來都唔比人知咋嘛。"
"下?!"
"哇哈哈哈哈哈哈......"
"下?! 下?! 下?!"

0 意見: