BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月19日 星期二

Aggressive-ness? less?

熟我少少都知我係一蹶唔多aggressive噶人。

用打羽毛球為例。有時打打下有舊叉燒食, 覺得大家打得開心咪幾好, 跟住就唔會殺個波落去。久而久之, 我而家係唔識殺波噶, 係真係唔識殺, 明明自己夠高, 殺落去會OK, 但係真係唔識。

對於好多野, 自己都一樣係咁。自己、或者大家, 舒服就好。自己一直算係隨遇而安噶人(當然同自己噶屋企同成長經歷有關), 覺竹7呢個世界好多野自己都控制唔到, 有好多時太過刻意都無咩意思。所以自己會比較隨意而行。

講真, 就算講career、政治、股市都係。你當我懶又好, 睇化又好, 好多野根本就係一少撮人係度自己玩緊, 你想去控制就一定無可能, 更多人就想係呢D情況之下撈些少著數、油水, 或者咩都好, sorry咯, 我真係無咩興趣。

花費(我唔會話係浪費, 因為我身邊都有好叻好成功噶例子)左好多時間同精神, 有幾多人真係可以係股票度賺左好多? 值唔值得? 大升大跌之後, 其實最後係唔係都係只係balance返? 咁其實咪即係真係浪費左D時間同精力? 錢係賺唔晒噶, 亦都唔係人生噶唯一(當然, 係必要噶)。自己唔係十分著重物質享受, 因此對我來講真係"夠"就夠了。

不過, 唔單止呢D野。其實對於好多其他野, 自己都係唔aggressive。覺得好多野, 係O岩噶、係會噶, 自然就會係。同"命運"無關, 係"性格"。性格影響命運, 係好多唔同性格同情況交叉而成噶, 就係每日每日發生噶事。而人生最有趣噶地方, 就係無可能知道所有information, 唔知下一步會發生咩事, 咁樣先係人生吧。

自己噶目標, 或者所有人噶目標, 其實到最後都係快樂, 只不過令大家快樂噶野唔同。而我, 唯一好aggressive噶野就係令自己快樂, 而令自己快樂噶"事物", 可能就係 -- 隨遇而安。

0 意見: