BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年12月1日 星期一

十二月一日 -- 雜記

1. 25/11(二) -- 收工返企。好難得地開工砌模型。

2. 26/11(三) -- 由於被指定日子放假, 同Crystal的Lunch改由呢日食; 2點食完之後同C行MK。好耐無試過一星期內行3日街行得咁密; 差唔多行勻成個MK, 行得長時間腳同膝蓋受到嚴重破壞, 好耐無試過連膝蓋都痛; 7點幾返到企。"鐵人"完成身體及右手。

3. 27/11(四) -- 收工返企

4. 28/11(五) -- 好多人放左假, 冷清的一天, 食晏都係自己去買外賣返來食; 下午臨時叫左堆人打邊爐, 本來7個人, 點知Rachel放飛機, Esther同Sam本來話要晏d來, 之後Esther又話唔多舒服, 最終廢事再就, 4個人去打。今年第一次打邊爐呢, 順便慶祝埋呀源生日。

5. 29/11(六) -- 本來想過SZ, 咩其就來去外國見下佢, 不過由於就唔到各人時間, 無去; 一早起身本來都無咩野, 之後慢慢開始流鼻水, 喉嚨唔舒服, 頸痛, 到11點幾開始嚴重, 好辛苦; 結果就係病左一日...11點幾恰左陣到點幾鐘, 起身時好少少, 食左少少野, 之後好難得又好耐無試過同呀哥打機, 好耐無打過Gundam...打到晚上同佢落樓下食飯, 就咁過左一日。

6. 30/11(日) -- 一早起身, 可能由於病o既關係, 10點先起; 覺得狀態不太差, 想做運動出身汗好d, 於是照去左打波; 好明顯唔夠氣同無力, 不過都算打得普普通通, 但係好快就累同打唔到, 斷斷續續都有打, 打完食埋晏之後返企, 又一日, 2日假期完。

7. 7個鐘OT的Compensastion Leave, 諗住放26/11同28/11, 點知俾人"焊"左係度, 好多人遲過我請都approve晒, 到我時就因為28/11太多人放左, 要我改日子; 跟住又話25/11唔好, 直接叫我"你放27/11啦"; 呢份工頭2次請假就被reject晒; 仲有原來放假係要被人指定邊日的。

8. 人性都是可怕的; 聽到的只可信三成, 就算見到都只可信五成; 即使信足十成, 一日未蓋棺也不能定論; 不過, 到蓋棺的時候也已經塵歸塵, 土歸土, 那麼, 為什麼做人要那麼執著?

9. 其實自己都係十分憑感覺行事o既人。

10. 如果雙子座係雙面人o既話, 水瓶唔係千面人, 水瓶都只是一面而已; 不過那張臉是會變的。可能不同角度不同時間就會看到不同的臉; 因此有時會有點忽冷忽熱?

11. 習慣不被留意、冷言冷語的對待, 因此養成了很怕很討厭被這樣的感覺; 為免這樣而去討好對方, 卻會因此被認為不用被尊重。

12. 原來對別人好的後果就是: 是你自己對我好, 我並沒有要求你就我的, 我也沒必要對返你好或就返你; 這是從很久以前就學會的一樣東西。

13. 壞人偶爾施捨的溫柔比好人長期的照顧更矜貴, 更讓人覺得舒服, 更讓人容易接受。

14. 以後星期日唔打波無咩做早上又想搵野攪, 可以搵Crystal 睇個早場或唱個早K呢, 因為佢唔想再係果日family day陪仔仔了。

15. 過左幾日到左星期四、五, 腳板同膝蓋好似都仲未好晒, 仲有痛。

16. 記載一下, 在地鐵站月台, 那一臉倔強, 卻又呆坐著等了很久、很累的那一個不認識的姐姐。

來緊:
1/12(一) -- MakBB女滿月酒
2/12(二) -- 源生日; 3點半收工, 同花姐+C食tea
3/12(三) -- K? MCTLS Cat, 未firm
4/12(四) -- K? sharon Law, 未firm
Dine w/ Lobo, 未firm

火宅之人 -- 蔡一杰; 純粹係鐘意杰少, 亦都鐘意首歌好舒服, 亦都鐘意佢唱o既覺, 亦都幾鐘意d歌詞。
http://hk.youtube.com/watch?v=1FI6Gpj0hrc

歌手:草蜢
作曲:高世章
填詞:黃偉文
編曲:Roel A.Garcia

長夜已經將盡 還是按兵不動
同伴在舞會中 我在我家中
看著掛鐘 緩慢擺動
為我伴舞一分鐘情願變得主動
填密這種空洞

全部號碼統統 也撥過一通
卻未接通 連夜放送
急得就要瘋

*誰願救我 今晚家裡著了火
危在一旦 急需好友的救助
我為人人 人人為我
良朋為何讓我 自己一個?

誰願救我 今晚家裡著了火
留下乾坐將躲不過這個禍 良辰如何渡過?
沒人想起找我*

其實有種衝動隨便上街走動
從旺角到金鐘 帶著個酒樽
試著放鬆 大醉一頓
謀殺時間的幫兇 長夜已經將盡
還是按兵不動 煩悶就似火種
撒在我家中 這夜暗中
全面放縱 點火又煽風

**
**

1 意見:

匿名 提到...

这些话..不是你真的想要说的
你是为了不让自己难受
自欺欺人,用这些话安慰自己