BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年5月22日 星期一

颱風"真豬"對我o既影響 =.=

1. 打風落雨返工好麻煩
2. 葵涌貨櫃碼頭路葵順工業中心o既一幅大約80m x 40m的棚架倒塌, 幸好無傷到車/人, 不過我同老細一返到公司就要出去...出到去基本上都無咩可以做, 間工業中心本身有AP有contractor, 佢地自己會做野, 我同老細基本上就係係風雨之中影幾張相, 之後就係等等等, 等佢拆完棚解返封路就走人。話就好易, 不過好好好悶同好好好無聊, 係個管理處度畫公仔...等到6點幾都未拆完, senior來左, 叫我地留一個係度陪佢, 我當然叫我老細返屋企先啦...之後單野一波三折之下, 攪到11pm先攪掂; 同senior一齊o既時間仲唔坐, 係街度企足幾粒鐘添...累死人...
3. 過程中, 見識到d人操作d大型吊臂十分之極度靈活, 諗起"機械人"係有可能的...
4. lunch同dinner都唔使俾錢, 不過我寧願無呢件事咯
5. 走時同senior同一條路(MTR 葵芳-->藍田)...
6. 第二日早上要出site, 因此而唔使我出, 老細同新同事出
7. 第二日逢旨遲到, 亦都因為咁, 睇左下半場o既巴塞對阿仙奴, 都幾好睇呀~
8. 第二日都唔係極遲...10點島姐

0 意見: