BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年5月27日 星期六

人言可畏

人係一樣好無聊同八卦o既生物, 不論男女, 一食飽飯無事做就會係度講人是非。

本身識好多朋友, 有時係同一個大圈子入面都會識幾個唔同小圈o既朋友。好多時一齊食飯, 活動, 總有d時間係講下其他朋友/同事o既野。有時聽到佢地講o既野, 真係好膚淺... 佢地有時見到一d好表面o既野, 就會有好多自己覺得好理所當然o既猜測, 之後一路推落去, 愈估愈多...從來無諗過一件事係有好多可能性。有時, 有d人又會將某d野標籤左, 見到某d人做過d咩/個樣似咩/平時態度點...等等, 就會有好多野講/猜測, 但係我覺得好多好可能同事實完全係唔同o既...(例如一男一女friend d就一定有野, 見到佢地去街就話拍拖; 個人生得樣衰就更加係"錯", 一定會將所有有關佢o既野諗去衰果邊...等等)

連普通人都係咁, 又難怪d八卦雜誌作野作得咁勁。最好笑o既係, 有時有d被講緊o既人, 其實我都識o既, 我知道事實跟本就唔係咁...聽到真係啼笑皆非。不過, 作為資訊o既收集處, 我係唔會隨便流放資訊出去, 並唔係因為我唔八卦, 而係我本身o既原則來。亦都廢事d野愈描愈黑, 或者又惹來唔同o既猜測。

最得人驚o既, 反而唔係作野。好多時見有d人係背後講左好多人地o既野, 到到係對方面前又扮晒friend, 真係好嘔心。我o既意思並唔係話要反面, 或者好明顯唔妥對方, 做人一定要圓滑的, 但係我所見o既係"稱兄道弟"(或者姊姊相稱), 真係好核突。明明背後講到對方幾咁差, d演技真係好到不得了。

請恕我直接, 我不嬲o岩就o岩, 唔o岩就唔o岩的, 除非係逼不得已。呢個世界上係有d唔圓滑o既人, 我覺得我對我喜歡的朋友們好就夠了。好彩, 我覺得係真係朋友(唔係相識/同學/同事)果d, 都唔多係咁o既人...而且我識o既朋友(或者熟到o既)都係d直接而可愛o既人。(當我當左某d同學/同事係朋友時, 就會叫"朋友", 而唔係同學/同事了)

唔知有幾多"朋友"又係我背後講過我d咩呢?

p.s. 話我好我又唔介意呀, 哇卡卡
p.s.2 呢篇野並唔係因為知道有咩人係背後話我而寫的(更加唔好諗呢句係此地無銀...)

5 意見:

匿名 提到...

rumour, rumour........
they may or may not be true,
but in either way people love to talk about....
annoying, annoying....

btw...sometimes, hmmm...actually, quite often, a rumour may not be a fake :)

匿名 提到...

who r u? @@

I know, but I'm talking about what I confirmed a fake

匿名 提到...

我是知名不具

匿名 提到...

我都俾人話過,
不過傳到番我度通常我只會嬲一晚便算了

匿名 提到...

匿名者: 哦...

Connie: 我比較好彩, 無野傳返我度
有我都唔聽 XDDD