BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年5月24日 星期三

發發發牢騷

我要走! 我要離開呢個地獄!

而家返緊工呢度, 本身已經唔係好做,個section都算忙o既,
之前仲要同班垃圾公務員一齊減人工, 同工不同酬愈差愈遠
又唔係長工, 前途又無, 人工又唔係高

都算啦

前排同我同一組o既同事走左, 我一個人做2個人野,
有時老細放2個星期假, 就要做3個人野
上星期仲有日11點pm先收得工

咩都要我做晒, 個senior又麻"咇"煩, 少少野都要改來改去, 又驚死
為左自己方便少少, 就要人做好多麻煩功夫
d投訴o既人又硬膠, 識少少扮晒代表, d語氣又乞人憎
好想打鑊佢地, 不知幾想係電話串到佢地口啞啞

捱左個幾月, 上星期終於有個新人來幫手, 諗住好d啦
點知o岩o岩收到消息, 個新人要走了! 轉post做SO, personnel有無病?! 有無溝通架?!
又得返我一個做!
點做?!?!

願我之前見果份工請我
我要走! 我要離開呢個地獄!

世界杯完結前, 我一定要離開呢度!

0 意見: