BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年1月16日 星期一

一月十五日 -- 雜記

9/1(一) -- Jenny話收到工, 臨時叫民仔呀娟呀源一齊食飯見下, 好耐無見; 去左SSP行左個圈落返MK, 民仔最終OT到9點都未走來唔到, 呀源上堂到9點半來又太遲, Jenny8點先到MK, 結果係3個人去食飯; 佢地又想平食, 本來諗住去食好d, 最後去左街市食, 食完行埋SaSa之後返企。

10/1(二) -- 收工返企食飯。

1. 日頭係公司lun左廿幾版紙噶公司ordinance, 仲extract左d野整埋個flowchart, 全部都係唔多擅長噶野; 夜晚係屋企攪左好耐都想攪噶iPhone轉歌仔, 真係頭昏腦脹; 終於都整完, 太好了。

11/1(三) -- 收工返企自己煮d野食, 之後呀嫂返來, 佢同呀哥都未食飯, 我又煮多左d, 所以佢又煮多少少, 大家一齊食。

12/1(四) -- 呀哥新年期間不在HK, 所以係今日食左團年飯先; 今日下午落site所以早收工, 返屋企準備負責整兩味。大家一齊食餐飯吹下水幾開心。

2. 今日突然地之前幾個唔同噶好友都搵返我傾偈, 感覺好奇怪...

13/1(五) -- 收工本來只係同Amy食飯, 之後呀C同Sanny都join左; 收工返企先再出來, 但佢地仲要OT, 所以自己行; 行行下Tracy搵開我, 佢都係MK約左人食飯但係又要等人, 於是約埋一齊行下, 陪佢買野; 佢買左個畫框勁大個, 又O岩O岩搬左新屋係MK, 於是我就好順便做左咕哩幫佢搬左上佢屋企, 好耐無見羅小狗, 同埋第一次見羅小貓! 搬完上去O岩O岩差唔多Amy佢地到, 就同Tracy散, 去meet佢地(差6唔多9pm); Amy唔舒服, 所以同佢地去左MK素食一家, 食完本來想去再食甜品, 不過想食果間好多人, 又已經11點幾唔早了, 於是就散水返屋企; 放左係我家果支洗頭水終於可以返返去媽媽Amy身邊啦~~ XD

3. 呀爸夜晚食錯野唔舒服入左急症, 好彩之後無咩事。

14/1(六) -- 組團去香工; FF因為怕多人所以都係唔去, Cass join埋; 1點meet呀C呀娟同Cass一齊係荔枝角食飯, 之後就去行香港工業中心; 平時都好多人, 而家臨近新年更多人, 係極多! 個地方又大d野又多, 反而唔知點睇, 行左幾個鐘都叫行完, 佢地都無點買野(而且幾乎無男仔野)就走; 時間尚早, 同佢地去左荃灣食好好味米線, 之後行左下荃豐同南豐, 就再去葵芳噶葵涌廣場行, 反而佢地係果度買得多d野呢~ 行完之後就散。

4. 是日金句: "其實我講得出ok時其實都真係覺得好ok的了"; 一向不習慣對人表示"好意", 有點羞於啟齒; 其實當我說我覺得"OK"的時候, 其實就已經真的覺得很OK, 如果說比OK更好的話時, 大概已經不止那個程度了。

5. Crystal姐姐早上搵我, 傾左陣, 佢都係唔多開心噶朋友之一呢, 攪咩野最近有連續幾個朋友都唔多開心呢? 不過佢大部份寄託都係2個仔度, 應該會好d噶。

15/1(日) -- Sam Hapi BDay; 一早就起左身, 落雨濕濕無波打, 於是去左睇戲, 又係10分鐘趕到去, 睇左MI4, 好精彩緊張噶戲, 睇呢d戲就係要咁先痛快! 唔使d咩劇情架~~ 由於似乎大家都唔多開心咁(其實又唔係全員唔開心噶), 又得閒又落雨, 於是就約左唱K啦; 老人腳老地方:我娟Cass源C係Jordon唱2-8pm; 由於呀娟要去飲呀C要同屋企食飯, 佢地走先。呀Cass遲左來, 大家都有d擔心, 不過原來無事啦, 好彩; 唱到8點走, 3個人去蘋果食飯同吹水到10點散。

6. 收到今年第一份生日禮物, 好開心呀~~

7. 來緊差唔多開始有一段時間可以出街食飯唔使比錢了~~ :P

來緊:

19/1(四) -- 同Nat華哥等人食飯
20/1(五) -- FF組團行花市wv close fnds~
26/1(四) -- 同日安等人食生日飯
27/1(五) -- 同呀進等人食生日飯
28/1(六) -- 同C等人食生日飯 @ 大喜屋
29/1(日) -- 日頭同催時同學去南丫島
30/1(一) -- 請左假, 日頭同呀源hea
31/1(二) -- 同而家同事食生日飯 @ Ruby Tuesday KLB
4/2(六) -- 同死黨們唱生日K

0 意見: