BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年9月28日 星期日

九月二十八日 -- 雜記

1. 22/9(一) -- back home

2. 23/9(二) -- signal 8 back home

3. 24/9(三) -- briefing session then leave work @ 9.30

4. 25/9(四) -- briefing session then leave work @ 9.30

5. 26/9(五) -- home

6. 27/9(六) -- 一早又醒左, 見到SZ朋友, 於是就決定去SZ; 中午同KTG食飯之後唱K, 好耐無同佢唱K了, 仍然都係勁, 聽佢Live仲好聽過佢錄音, 超正; 有好多歌聽返, 以前唔覺好聽, 其實係佢唱得好...; 點左好多HK無得點o既歌, 好開心; 晚上同豬二繩食飯, 去到間野環境好暗好舒服, 完全係適合傾偈, 又適合病人o既地方; 6點食(其實係傾)到9點半走。同好朋友一起o既感覺實在係太好了...

7. 28/9(日) -- home

8. 好懶, 之前用簡單方法記底做過d咩, 今次連改都唔點改就照post...今日又早起...無咩做, post埋先。

9. 之前成日覺得自己記憶力衰退, 近排聽多好多新/未聽過o既歌, 發覺自己學同埋記得歌詞都好快, 其實都唔係太差呢~~ (不嬲以前聽歌就算係日文聽唔明o既都ok記到架嘛...)

來緊:
30/9(二) -- dinner for Mandy BDay
1/10(三) -- Public holiday
3/10(五) -- 配眼鏡

links:
大家又來睇睇原唱同翻唱o既分別, 通常d人都覺得新不如舊, 呢首歌又點睇呢?
話說, 呢首歌我係因為聽左翻唱先鐘意o既, 以前都唔覺首歌有幾好, 而家就覺得超正呢! (當然要特定歌手唱啦) (而且愈聽就愈唔想再係K唱...爭太遠了...)
呢2條links都可以link到好多其他人或者有d參賽者表演者唱呢首歌o既, 不過其他果d都唔可觀, 睇呢2條夠了。

愛比我重要 -- MTV by 黎老明
http://www.youtube.com/watch?v=u6pYwRlJAlA&feature=related

愛比我重要 -- Live by 蔡一傑; 近年favourite!
http://www.youtube.com/watch?v=rDaajW-pKlw

歌名: 愛比我重要
作曲: Cho Kyu Man
填詞: 林夕

誰令做夢亦能笑著臉回味
誰令寂寞亦能找得到理由歡喜
誰若吻過你也拒絕別離
連我也對我在妒忌
怎可能有你 竟可能一起

*誰令絕望亦能找得到理想 
誰令樂極忘形都想找個人分享 
無論去到哪裡你若在場 
全個世界都是善良 
竟可忘記了 如何受傷
 
待我好 原來愛你比我重要 
陪著你 才能叫我生命炫耀 *
誰幸運 找到你便知道愛會燃燒 
停止呼吸心 想到你都可以跳

Repeat *
你出現 比我哪日出世還重要
從此呼吸 多少次數 便愛多少

你出現 比我哪日出世還重要
停止呼吸 心想到你 都可以跳
你 最喜歡我笑

0 意見: