BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年5月16日 星期二

打鼓

係呢度想講o既, 當然係真係drums o既鼓, 唔係肚餓打鼓啦

由細到大, 都玩過唔少野, 陪養過好多興趣
隨住年齡增長, 見o既野多左, 時間/體力/精神所限, 有d野慢慢無再玩, 又有d野開始有興趣玩
而當中, 打鼓係比較特殊o既一種

細個o既時候, 咩都無學無玩, 所以隨左讀書之外o既音樂/體育/美術方面咩都唔識(同某人一樣)
雖然如此, 細個都會對好多野好有興趣, 覺得好似好正咁, 各方面例如彈琴, 打鼓, 結他, 各類運動, 畫公仔等等, 都好想試下。

直到中學, 個個玩開o既野都有返咁上下, 自己都係咩都唔識, 音樂方面唔識睇譜唔識咩音咩音唔在講, 就算朋友講足球咩隊去踢波都係咩都唔識, (提外話, 佢地講漫畫動畫遊戲機我都係咩都唔知), 好難融入去玩, 因為一個新手一來點同老手玩? 不過開始有打下籃球, 慢慢地都有得同d勁人打下(當然都係唔勁果幾個)。畫公仔都係無學過基本野, 永遠到咁上下就無咩進步, 而且一睇就知有d基本野係唔識的 XDD

愈扯愈遠添 :p , 細個一向無咩點掂音樂o既野, 最叻就係由細到大成日聽歌, 識好鬼多九唔搭八o既歌, 新舊都o岩, 而係聽o既時候, 成日成首歌o既咩components都會聽: 主唱, 和音, 結他, bass, keyboard, arrangement, 鼓等等, 都會逐樣留意(當然係中意o既歌先會啦), 而當中, 好中意和音果part, 而樂器方面就好留意到"鼓", 覺得好正!

雖然如此, 係中學時代都係無機會接觸呢樣野。其實都好正常, 由於鼓好少會獨立打, 一定會加埋第2d樂器; 又佔得多位, 又嘈, 屋企一定打唔到; 加上本身如果無學, 跟本就唔會有機會掂到啦。第一次叫係接觸到, 係係讀City年代。

讀City時, 識左呀Mak呢個死黨, 成日都同佢食飯或者出來hea, 空閒時無咩做, 呀Mak就中意係機舖"打躉", 貪有冷氣, 有得坐, 消費低(雖然有時好大煙味)。不嬲都好少落機舖o既我, 當然少打機啦, 係間唔時先打下d格鬥games; 當時好興捽碟機, 亦係音樂機o既始祖, 呀Mak都打得幾好添, 慢慢見到有結他機同跳舞機出現, 果時見到結他機, 我已經諗"其實如果結他機都整到, 打鼓機應該都OK喎!) 哈, 俾我馬"前"炮, 一語成纖, "up"中左, 無耐出左打鼓機, 亦係我開始"接觸"到類似"鼓"o既野。

初初出部機o既時候, 覺得好有趣, 但係由於幾貴同埋好似好難, 一路都無打; 後尾呀Mak試下打, 有時俾一首歌我玩, 覺得好難打, 但係好好玩! 後來我同佢都一齊有玩, 仲通常去松舖都剩係打鼓機無打其他機添。慢慢地, 交左唔少學費, d歌慢慢都打到難o既歌, 呀Mak可能一向都唔係當興趣, 所以都係打機咁打; 而我由於好中意打鼓o既感覺, 於是經常地係打o既時候改進打o既技巧, 所以有某d pattern同打法有所進步。(有好多人話打鼓機同真鼓好唔同, 係2樣野; 我自己覺得, 打落真係好唔同, 差好遠, 但係打鼓機對於練習手腳協調同打beat的sense係有用的)

到左返工, 自己終於可以自己去選擇去學下d咩, 玩下d咩; 其中一樣, 就係打鼓。由於去外面學好貴, 一堂要百幾二百蚊, 邊有咁o既閒錢呀~ 所以去工聯會學。初班同中班對我來緊好簡單(証明係打鼓機有心練係練到野o既), 係上堂期間, 發覺有d人似乎都係有打過打鼓機, 不過因為同佢地o既expectation唔同(佢地想打d難o既野, 但係其實基本功不足), 所以學學下上左幾堂就無返; 去到尾時剩返幾個人返lu; 其實學打鼓係好悶的, 因為初初練手腳協調, 同打基本beat的時候, 咩都無齋練, 如果唔中意係會覺得好悶的, 我自己可能真係中意, 所以好enjoy上堂o既時間(因為真係可以上個真o既鼓打), 從中亦睇出呢樣真係自己o既興趣所在。

學左2期, 之後因為讀part time無時間而停左, 最近又報返來學, 跳左高班報延續班; 發覺有心報o既同學有幾個level都有咁上下(當然都有d遠遠跟唔上), 而自己亦take up到d野; 不過最大問題, 係實戰經驗, 其實自己o既手腳協調, rolling, fill-in都跟到, 但係由於好少打真o既鼓, 上到去唔熟個位, 所以好生硬, 有時到左fill-in位又唔一定跟得晒; 比起初初, 數拍子準左, 對於鼓手來講, 呢樣都係最緊要呢~~ 希望以後有機會打多d鼓, 可以更上一層樓啦~~

0 意見: