BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年5月15日 星期一

五月十四日 -- 雜記

1. 其實keep住想寫野, 唔寫文日記都好, 不過好忙...
2. 10/5, 收工約左Carmen食飯, 出到來佢話唔肚餓, 於是飲野, 坐坐坐坐到8點幾, 佢走去上堂(之後佢同威爺食飯), 我就搵呀哥, 佢係SSP整完野, 於是我上SSP同佢食飯; 去左譚仔食, 食埋個土匪雞翼, 食係幾好食, 不過都係貴d, 食完返企都唔早了...
3. 11/5, 呀娟生日日, 詳見之前果篇野, 累
4. 12/5, 好累, 遲左起身, 返緊公司時老細打來話有黃紙...一返來就出site; 收工都係返屋企, 11點幾就訓了...
5. 13/5, 都係累; 早上返工, 下午同娟, Mandy, Sam一齊北上深圳; 呀Sam前幾日吹雞, 咁就成行了; 果日要等Mandy收工(1.00pm係荃灣走), 所以約左娟同Sam係沙田食左飯先; 食完飯等Mandy到沙田, 就一齊上去; 過關好多人, 而且開得幾個普通counter, 逼人做自動通道, 不過step都幾快做得完, 係多人姐; 上到去都3點島了, 呀Sam話累, 不如按摩先, 於是去佢去開果間好up-dup的"骨場", Sam齋按腳2個鍾, 娟同Mandy就按身2個鍾, 我就一半一半; 2個鍾$50好平, 不過按身十分麻麻地...腳就OK喎; 按完都5點幾, 搭地鐵去"深圳購書中心", 佢地幾個唔多睇書o既, 都無行晒 =.= 呀娟買左幾本手工藝書(麵粉花, 勾披肩...etc), 睇左一陣6點幾就走了; 打的去福田食海鮮, 我地4個人好誇張, 叫左一斤蝦, 一大隻羔蟹, 一碟鮑魚仔, 一碟扇貝, 十幾隻大大隻o既碳燒生蠔, 一碟通菜牛肉, 半隻雞, 連埋啤酒飯, 食得超滿足, 都係每人一舊島; 其實唔使咁貴, 因為雞同鮑魚都麻麻地, 可以唔叫的, d碳燒蠔好正呀~~~~食完坐陣, 再打的去華強北, 碌Ling; 我地打左3局, 連埋鞋錢都係每人50島, 好平~~~ 除左呀Sam, 我地都係第一次碌Ling, 呀Sam打得幾好, 平均都係百幾分; 我進步得幾快呢~ 覺得自己掌握訣竅同身體協調都OK呢~~ 第二局打左個全中 ^o^, 果局78分(當然都係好低分啦~), 打左3局, 11點幾, 又打的走人, 接近12點過關, 12點半島九龍塘上MTR, 1點島返到屋企~~
6. 14/5, 訓到差唔多12點幾, 基本上成日無做d咩, 休息下抖下打下機咁, 夜晚呀媽去飲, 所以諗住來緊星期搵日再出去食飯; 呀Sam打來話晏d想上來打機, 點知7點幾佢先去做gym, 諗住佢唔來啦, 誰不知佢話做完gym都想上來, 有d野; 到左差唔多10點先來到, 同佢打下最新o既winning 10, 幾好玩, 操控性都OK, NBA LIVE 06' 都幾好玩, 臨走問佢有咩心事, 佢又話無咩野; 佢12.30島走, 同佢傾電話講係邊搭車, 順便問佢有咩事, 佢先同我講, 好彩都唔係有咩大o既事, 不過都係會令佢有d down o既~~ 睇開d啦~~ 又多個人會同我講心事了~ :p
7. 天日又要返工了...

0 意見: