BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年5月15日 星期一

好人/壞人

"好人有好報,惡人有惡報"
相信大家都唔相信呢句野
起碼我唔多信先

綜觀人類幾千年o既歷史,或者係大家過往o既經歷
大家應該唔難舉出好多例子,證明呢句話係錯o既

不過,當然亦錯唔晒,而且都唔可以錯晒,如果唔係,失左平衡,呢個世界就唔會好似而家咁,懶有秩序,好似有公義咁(無左都係無,不過會更加亂)

呢個世界上o既野,無人可以話到對錯,好多野亦好難分對錯,我唔想討論呢樣野,不過即使有好多好明顯係大是大非o既事,一樣有人照做錯又無事,有人做得o岩反而好大鑊

我成日都講,世界就係因為d野估唔到,唔係樣樣都"合理",唔係人人都行同一個flow先有趣,所以我亦唔會批判好人/壞人應該點點點

不過"好人有好報,惡人有惡報"<---呢句野應該有個更全面既解釋,如果唔係好易教壞細路
好人"可能"有好報,不過通常都係受左好多苦之後,先得到一d好精神上o既好報
惡人"可能"有惡報,不過通常都開心左好耐同著數左好耐,先有唔係好大o既惡報
當然,都唔係一定,不過眼見好多情況都係咁...

咁我仲做好人來做咩?

1 意見:

kallman 提到...

唔…