BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年4月10日 星期一

四月八日 -- 雜記

星期六返工, 收工同娟, 民, Sam同Mandy唱K; Sam同Mandy遲dd先到, 原本諗住Green Box K lunch起碼可以唱到4點, 點知3點cut歌...好唔夠喉...之後大家都預左一齊食晚飯, Carmen話唔來, 原本來諗住去深水埔o既"小菜王", 不過呀Sam興起話去我家打機, 於是成班人殺上我屋企, 民仔同Sam打機, 我同娟, Mandy就傾下偈~~

晚飯民仔返屋企食...於是我地一行四人去小曼姐姐介紹o既地方食飯, 係將軍澳坑口果面, 聽小曼姐姐講, 原來間野幾出名, 都係叫小菜的, 有時有d名星都會去
去到間野, 果然好多人~~ 坐低叫左小曼姐姐推介o既鴛鴦豆腐同糯米飯, 仲叫左咕嚕肉, 蒜蓉白菜同九肚魚, 好豐富...鴛鴦豆腐好特別, 幾好食! 糯米飯唔會粘, 又唔太"流", 都好得! 咕嚕肉就麻麻地兼細碟, 蒜蓉白菜d蒜蓉好明顯係另外爆過再同白菜炒o既, 香好多~~ 九肚魚都不過不失, 又唔會細碟, OK呢~~
小曼姐姐果然無介紹錯呢 ^^

以後都唔使成日專登去第二度食小菜, 將軍澳都有呢 ^^

星期日一早起身打波, 好耐無試過咁唔準! 射親波有6-7成中後"kuang"...好彩憑住teamwork都贏到波...
個天氣令人覺得好辛苦, 熱就一般熱, 但係好~~~焗! 打一陣就無晒氣咁, 呼吸困難, 成場都無咩活力(不過都好努力咁走動了), 不過防守o既腳步真係唔多得, 好多時明知奧拉祖民走緊, 但係都唔多跟佢, 成日走漏佢, 所以佢亦打得好, 入左好多波~~
而家BenChoi+民都幾係一個得人驚o既組合 @@

2 意見:

匿名 提到...

我幾時叫左做小曼架?@.@
不過聽落個名又幾好聽...多謝你幫我改呢個名呀!:p~有冇咩含意架?

匿名 提到...

不嬲中意叫中文名多過英文名, 於是就會改名
於是:
Mango--->芒果--->小芒--->小芒好似唔係咁好聽--->同樣都係譯音, Man->芒->曼=
小芒--->小曼
小曼姐姐 ^^