BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年4月15日 星期六

Log-in (登入)

現代人生活, 每天都幾乎要log-in
起碼我每天都要大量log-in

舉d例: check email, 公司果個垃圾system BCIS, 又係公司野ICC Website, 要check ownership 果個IRIS, ICQ, QQ, MSN, ATM拿錢, 出出入入, 寫blog...etc etc野野都要log-in, 煩死人

同"鎖"一樣, 曾幾何時, 都話隨住人類文明o既進步, "鎖"呢樣野就愈來愈被人用得多, 人人都要保護自己同自己o既野; 而電腦o既普及, 令到網上o既security都愈來愈普遍~

雖然鎖, 密碼呢d野好似令人與人之間o既距離加大, 但係現今o既世界, 有太多顧慮, 如果無左呢d野, 係無可能o既; 但係, 人與人之間o既信任, 友情又點呢?

面對住陌生o既人, 當然要有一定o既戒心, 而一般人對住朋友, 亦都會有所保留; 人與人心之間o既距離, 點解會咁遠呢? 眼見好多人對其他人都有唔同o既不滿, 表面上好似無野, 實質係背後又有好多說話, 有時聽到真係覺得好嘔心

所幸, 我識到好多朋友, 而有好多都係好好o既朋友, 隨時都打開心扉俾我log-in, 大家可以傾心事; 而我自己亦都好容易俾人log-in, 咁樣大家先可以容易d交流~

你又願唔願意俾我log-in呢?

1 意見:

kallman 提到...

都無話咩野log-in既
用得log-in,好似講到防衛森嚴咁
熟熟下就自然講到心事啦