BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年4月15日 星期六

四月十五日 -- 雜記

1. 呢2個星期老細放假, 加上partner走左無人fill, senior又係咁搵我煩, 一個人做三個人野, 超超忙
2. 唔多得閒出posts...
3. 10/4 (星期一)威威臨時吹雞叫唱K, 得佢, Carmen同我三個人, 原本諗住得三個人可能會悶悶地, 點知唔會, 威威唱歌好正, 而且又係懂得和音~~ 成晚個氣氛都好好, 本來打算10點幾走, 點知都係唱到11點幾先走
4. 星期三, 上堂到我地組present, 覺得自己做得好差, 其實一開始我就覺得個角色好難做, 再加上要記台詞, 所以做得好唔順...上完堂, 再戰九龍居, 今次有八個人, 可能天氣熱, 又坐街邊o既關係, 加上覺得自己之前表現麻麻, 今次叫d野食又係麻麻, 有個同學又係咁講d我唔係十分o岩聽o既野, 樣樣野加加埋埋令我無咩心機, 成晚都無咩點講野~~ 食完飯, 小曼姐姐(個名我真係唔覺有咩問題呀 :P)再載我返屋企, 風馳電掣, 正死了~~
5. 星期四, 放假前最後一日返工, 大家都無咩心機做野; 忙左2個星期, 上午出完site, 知道個senior下午放假, 當堂個人hare左, lunchtime食完飯, 係街睇人爆左"The House of the Dead 4", 好勁
6. 同Carmen食tea, 佢同呀娟終於有緣得見了; 食完6點幾呀Sam差唔多到, 於是一齊去樹記
7. 好耐無食樹記, 一行人(我, 娟, Sam, 民同家昇五人)到樹記食飯, 水準就普普通通, 不過勝在夠平呢~~老闆同d伙計都仲認得我 @@
8. 食完飯, 未到8點, 諗下下一場有咩攪; 呀Sam第二日要上大陸做大爺, 所以唔同我地去, 返屋企先; 原來我地4人諗住去觀塘食甜品, 講講下話上我屋企打機, 於是娟返屋企先, 我地3個男仔就上我屋企了...
9. 打機, 成晚都係打winning, 佢地2個就打多d, 我有時行開下, 執下野, 沖埋涼, 打少d; 果晚由9點幾打到第二朝5點先走...好彩我攪掂晒所有野, 佢地一走我熄晒燈就訓...
10. 星期五, 一朝早俾d電話sales嘈醒, 再訓, 11點幾樓下有人"禁"鐘, 好辛苦起身出廳, 點知停左, 唔知係邊個...之後已經訓唔返了...開始頭痛周身酸痛, 發燒前o既跡象, 又累又眼訓, 訓左成日還返之前果晚...咁就過左第一日假期
11. 星期日早上打波, 將會幾齊人, 期待; 星期一K Lunch, 又係好多人, 唔知會唔會睇埋戲呢?

0 意見: