BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年4月3日 星期一

四月三日

1. 呢排少左blogging, 因為我老細今日開始放兩個星期假, 我之前要清野俾佢, 所以忙d
2. 言下之意, 而家我老細放緊假, 我好似就會好free, 其實不然... 呢個如意算盤打唔響
3. 星期五再食土瓜灣間野, 今次菜單由民仔"http://kmw2005.blogspot.com/"post啦
4. 星期六...第一次去做面...由於我較嚴重o既關係, 一般人做個半鐘我要做差唔多三個鐘, 訓係度無得郁, 累死人了
5. 洗面-->去死皮-->挑痘痘(最耐的過程, 又痛...)-->消炎-->面膜, 總共差唔多三個鐘, 盛惠$60抵到爛, 做三次島就會好好多, 再缺幾次去印印, 應該就會睇上寺好d了, 總共都不過幾百蚊, 有時間慢慢去做...
6. 星期日早上打波! 又係好耐無打, 好開心! 仍然keep到射得OK準喎, 都係唔mark唔得 ^^V
7. 休息時同民仔BenChoi講返一d籃低基本野, BenChoi學得好快...之後我+民+Ben對一隊OK勁o既隊, 贏到! 3個都有用, 又幾有組織! 民pick'n roll, roll out roll in 都有! 而且入!
8. 下午來我家打機, 無咩特別

0 意見: