BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年3月30日 星期四

飯局

自從正月返完鄉下之後, 閒日放工後就經常性無返屋企食飯, 原因在於, 除左每星期兩日o既上堂之外, 仲欠下左好多唔同friend的飯局

適逢果期小弟生日, 所以有d係同我慶一慶祝, 有d就係約左好耐終於都出到來o既friend, 亦有死黨出來聚一聚...總之5日閒日有3-4日係係街食飯, 除左2日regular上堂之外, 幾乎次次出來都係唔同group的friends(當然有時有d人係重複左), 到左近期, d債終於慢慢還清, 加上d堂亦差唔多完, 之後o既日子放工後應該可以我閒返好多; 話雖如此, 同成班friend出來一齊食飯o既感覺係好開心的!

講起飯局, 有時有d唔多熟o既人或者朋友, 有咩慶祝或者生日, 都會無啦啦叫埋我去, 我有d好d的朋友話我傻o既, 明明唔熟, 出到去可能又悶, 而且到你生日又唔方會記得你, 你去來把鬼咩, 又晒錢又唔好食; 我覺得有時又唔係咁講的, 其實一班人一齊出來都幾攪野o既, 聽下人地講o既野, 參與下聯誼, 就算坐埋一二面無咩講, 起碼都有參加, 而且話唔定有驚喜, 知多d有趣o既事情呢~

好彩, 同我好o既朋友佔多數

0 意見: