BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年2月5日 星期日

新春回鄉過年

呢個post大約講下果幾日o既過程, 感想另post

28/1 - 年廿九, 下午深圳5點機, 食完中飯12點零出門口, 過關幾多人, 不過冇想像中咁多, 幾快過到關
返到去鄉下到埋屋企around 7點, 去探外婆, 食飯, 抖
29/1 - 大年初一! 基本上冇咩特別野做
好熱鬧, 凌晨o既時候四圍開始放煙花(係大型果隻), 放炮仗好吵好熱鬧, 去天台睇煙花, 睇住煙花係咁爆, 係自己o既四圍, 頭頂係咁放, 都幾好睇同正呢! 之後有一日我地自己都有買d小型煙花自己放, 此後話不提
起身後, 上午再去外婆度坐, 打左一轉麻將, 摸王本色再現, 幾乎都係我贏多, 最後贏左百幾蚊
中午食完飯去左條村附近o既名勝"靈秀山"行下, 上面有個都有d名o既"金相院"(又名空相院), 上去到都有拜下佛, 裝下香, 夜晚冇咩做o既時候就睇下小說"鹿鼎記", 雖然係唔記得左第幾次睇, 不過都係好睇, 之後果幾日有時間o既時候同臨訓o既時候都有提, 打後不提
30/1 - 呀哥農曆生日, 我新曆生日, 上午冇咩做, 中午後, 呀姨車我地去另一名勝"姑嫂塔", 之後去埋"黃金海岸", 各行左一圈就返歸了
夜晚呀哥請食飯, 食湖南菜, 都幾辣, 但係都頂得住, 係有碟魚真係辣又唔多頂到(不過好食), 食完飯, 去唱K, K完返企抖了
31/1 - 初三赤口, 由於初四係表弟正日做"十六歲", 所以呢日唔打算做d咩, 不過就去左條村所屬o既市"石獅市"行下, 好富裕o既一個城市呢 (順帶一提, 好多街邊小吃都好食 : p)
晚飯時間返到來, 夜晚果餐已經係表弟"十六歲"o既前宴, 擺左十幾圍, 飲飲食食咁完左當日
2/1 - 全日都係為左表弟o既"十六歲"而設, 話說我地鄉下每逢有人虛齡十六歲, 就會有慶祝活動(當然係男丁先有份, 同埋有錢先有得大攪啦), 通常都係父母攪食飯同送禮物俾佢
由於表弟家都攪得起大野, 所以係早上拜完一大輪神之後, 當日午飯同晚飯都大攪幾十圍, 好熱鬧, 而d食物亦好豐富, 鮑參翅肚魚蝦蟹肉, 食到你唔食, 當然仲有大量煙酒汽水供應, 有好多人猜拳飲酒, 好不熱鬧, 野食方面, 另post再講
係午飯同晚飯之間, 都係留左係家中抖抖, 睇下書咁
2/2 - 臨尾一日, 食完中飯去左泉州行下
另一大城市, 去左著名o既開元寺東西塔, 洛陽橋等幾個名勝, 又行左一陣街, 最後返去食晚飯執野, 總算完左成個旅程了
3/2 - 晨早5點幾起身, 7點半機, 一早未到12點返到來, 好累, 開始唔舒服, 又出左去呀爺度(因為返左鄉下冇同佢地拜年), 更加唔舒服, 再去姑媽度, 終於頂唔住, 係姑媽度抖左陣, 頂硬上返屋企, 食完晚飯超唔舒服, 發燒+頭超暈+周身冇力+肚唔舒服, 9點呀哥陪我到急症室, 分流後等左三粒鐘, 睇醫生, 抽血, 食左粒退燒藥, 照肺, 再訓下醒下等2個幾鐘報告出, 唔係感染同禽流感, 唔使留院, 等o既時候個燒都差唔多退晒...3點幾返到屋企, 沖個涼訓, 辛苦晒呀哥...其實佢都唔多舒服

1 意見:

匿名 提到...

超開心la^^
我都想d煙花係我頭頂係咁放
很有立體感吧!!

小心身體..