BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年1月27日 星期五

狗年好開始

狗年即將來臨
返鄉下過年, 好耐冇試過了, 應該會好熱鬧
其實都係有少少朦查查咁, 個個都叫我返就返

放返個好假返來, 希望有工見, 見完有得做
咁就真係好開始了

想轉變環境, 仲有咩可以轉變呢?
最有可能都係"工"而已...
衣? 食? 住? 行? 家? 女? 學業?
冇咩好改到了

所以, 希望都放晒係工度了

3 意見:

動物男 提到...

唔好怪我直, 我一直都認為你少了一份年輕的活力和動力, "衣? 食? 住? 行? 家? 女? 學業?"呢幾項o野, 有邊樣係真正無進步空間?有邊樣係無必要進步?有邊樣係因為好難進步所以你卻步? 你自己分o下啦......

當然人力有時而窮, 但保持一顆年輕的心才是進步的泉源。有時唔係"想轉變環境"的問題, 而係"要順應環境"或是"要改變環境"的問題, 呢d問題無得逃避, 亦唔可以逃避, 吾輩唯有說一聲"明知不可為而為之"了......或者, 明天不會下雨呢? 先把同學仔約好才算吧!不要讓未來的自己後悔呀~

(擺明年底埋你單......haha)

動物男 提到...

生日快樂~

kallman 提到...

昨天太忙,無閒上網,故補祝生日快樂...=.=

某程度我都同意動物男既睇法。我知道你好多野都已經預知了"終極"下埸。但係過程中其實仲有好多野可以享受。唔通那些婚又結了,工又無甚發展,生活又平穩既人就真係要頹廢終老?
嘗試活在當下,找點新挑戰,做一些你未做過既事,可能你會開心點。