BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2013年9月9日 星期一

九月八日 -- 雜記

2/9(一) -- 收工返企食飯。

3/9(二) -- 個個都唔返企食, 所以我都唔返, 好耐無整過野食, 屋企又無咩糧, 收工買左d儲備, 炒左個烏冬來食, hea睇電視打機又過一天。

1. 之前果晚仍然訓得唔多好, 仲發夢添(印象發左幾個夢, 其中一個見到呀Mak仲好似以前咁同佢去玩)

4/9(三) -- 收工返企之後過呀哥果邊食飯。

2. 連續幾日訓得唔好又半夜醒, 可能關冷氣事, 今晚試下唔開訓。

5/9(四) -- 收工臨時要OT, O左一個鐘返企食飯, 不過呀媽出左門口去游水了。pl sw g

3. 之前果晚無半夜醒, 但係攤左好耐先訓得著。

6/9(五) -- 臨時約姑姑同小翠食飯, 點知更臨時要OT; SM話要standby, 所以我就好聽話咩都唔做standby, 結果8點走, 0 workdone; 咁o岩呀哥返緊企, 同佢係MTR meet完上我家, 佢食左野, 我就炒左個烏冬+睇電視。

4. 網上見到: 劣評如潮吹, 樂在其中出, 俗不可內射 XD

7/9(六) -- 中午出CWB meet C同佢去葵芳行左成個下午; 之後佢去飲我臨時約左呀源去左觀塘食雲南野傾到10點島散。

8/9(日) -- 一早起身去打波, 射波layup都唔錯, 以就住就住來講算係打得好啦~ 竟然無人食飯, 返企買左飯盒食後沖涼睇埋TVB o既暗戰後訓; 夜晚去左呀哥度食飯。

來緊:
9/9(一) -- 白田gathering

0 意見: