BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年3月26日 星期一

三月二十五日 -- 雜記

19/3(一) -- 收工返企食飯。

1. 好耐無試過咁唔高興同埋咁嬲, 無錯, 我真係N耐無真係"嬲"過了!

20/3(二) -- 收工返企食飯。

21/3(三) -- 本來同KTPD唱K改左做呢日, 但係一早起身就覺得自己病, 由於要direct site同得我準備左野o既關係, 夾硬出左去做野, 之後勁辛苦, 結果上半晝做完野之後下午請病假, 去睇醫生, 發燒發到38.9度; 全日都好暈好暈, 四肢勁軟無力, 又覺得好凍, 好辛苦 :(

22/3(四) -- 身體狀態仍然好差, 所以都係頂唔住, 請左病假。係屋企訓左2日, 都仲係覺得暈, 好辛苦, 又超悶。幾餐都係呀爸帶野來比我食, 夜晚果餐就我自己過去食, 有落去行過下2步都好呀。

2. 雖然之前都有病同發燒, 但係真係好似好耐無試過病都咁甘, 真係好辛苦同超暈, 係連訓係度都暈, 暈到訓唔到, 勁辛苦。

23/3(五) -- 下午出site早少少收工, 返企食飯; 晚上八婆gathering因為我o岩病完所以暫時postpone去四月。

3. 由於病o既關係, 今個星期達成左"5日閒日都返企食飯"。 =_=

24/3(六) -- 早上返左公司OT, 病左2日, 有好多立雜野要做同要清(其實唔病都清唔設), 終於都清左tray入面好多要filing噶野同開左resumption噶file; 做到點幾鐘走, 去日安盧撈新居入伙house warming大食會, 我先去到整定牛尾同埋玩Wii, 第一次玩晒Wii Mario Kart所有賽道(亦都係第三次玩呢隻game), 雖然係新手但係都係玩manual drift o岩我。之後d人係6點開始陸續到左(除左屋主盧撈日安, 仲有何敏、癲姐、Alex、Amanda、呀儀、Carol、呀衛伉儷), 大家食野同吹水好熱鬧, 我自己只係食左一小舊牛尾肉, 煲野煮成點其實我都未試真d味~ 當日因為狀態都低低地, 好彩係人地屋企gathering, 唔會累, d熱氣野完全無食, 不過個喉嚨都有d痛; 到10點幾散水。

4. 雖然星期六要返工感覺好似累好多, 不過返左個早上清左好多野都係好d~

25/3(日) -- 下午去左睇花展, 好多人(包括好多賓賓同強國人), d花已經殘殘地, 見到好多人(包括本地人)做d無公德心o既事, 唔怪得d花殘成咁; 因為無食lunch, 所以睇完花展去點心皇食左d野, 之後仲早, 所以臨時去赤柱行下, 行完出來食CWB出名o既新記車仔麵(又幾好食喎), 之後hea行左陣返企。

5. 全日喉嚨好痛, 背部痺痺地, 狀態麻麻。

6. CY LEUNG當選特首, 其實比我真係要選一個, 唔好話投白票或者唔選啦, 真係要選一個我都係選佢, 起碼我覺得佢手段硬d, 壓到場, HK會比較需要一個有力執行到政策o既人吧...至於係咩政策, 真係關個特首事?

來緊:

7/4(六) -- Helen家gathering
20-22/4 -- 公司唔比請假, 會OT的日子, 本來係早一個星期, 而家突然改遲左!! 即係我做唔到呀Sam兄弟?!

0 意見: