BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年3月19日 星期一

三月十八日 -- 雜記

12/3(一) -- 同而家同事食飯cancelled; 收工返企食飯。

13/3(二) -- 之前約左星期一同同事食飯, 改做今日; 同Penny呀強Marco去西灣河食恆河; 個combination好奇怪, 不過主要係Penny想再去食左好耐, 於是搵到幾個人就照去了; 食完再食埋明記之後九點幾返企。

14/3(三) -- 收工過左灣仔同C食飯, Sanny同Amy上堂, 早知搵Amy坐住hea等啦~

1. 今天的感覺很糟糕, 不過我真的很累很累...

15/3(四) -- 收工返企食飯, 之後幫手搬左少少野過呀哥度跟住係果邊傾左陣偈返企。

2. 好耐無剪頭髮, 又長又不知所謂, 頂唔住剪左。

16/3(五) --收工返企食飯。

17/3(六) -- 一早起身同關十四去apm諗住睇鐵娘子, 排緊隊果時有個女人無啦啦隊左2張票來, 話係"失戀33天"噶換票証, 跟住我地連反應都未有佢就走左; 結果唔使錢就睇左戲~~ 睇完同佢食左麵屋武藏之後返企(係戲院唔見左銀包搵得返XD); 下午呀SamEsther同佢地噶兄弟姊妹一齊上我家(仲有呀娟同民仔), 傾下佢結婚噶野同埋玩board game card game(呀Sam帶左隻新噶card game來玩都幾得意), 係樓下食埋晚飯走。

3. 失戀33天 -- 預期會好睇, 睇完覺得比起預期中好睇; 本來以為係講d現代人扭曲左噶愛情觀, 原來都唔係喎, 講返好多有關愛情、關係、相處...等等噶觀念, 我覺得佢從唔同噶事件同人物之間噶互動都可以表達到佢想表達噶野; 另外, 唔單止失戀, 就算係相戀中或者無拍緊拖噶人都值得一睇; 戲中女主角係當年內地熱播劇"我的青春誰做主"(我都有睇)噶女主角, 男主角係文章, 2個都好交到戲, 尤其套戲個女主角係主導, 超多位比佢發揮, 而佢都好交到戲, 好正呢~

18/3(日) -- 下午睇公司包場噶"桃姐", 之後去左睇"神禽異獸展", 夜晚同Amy佢地去左King 1食飯, 之後散。

4. 桃姐 -- 一如所料, 係好平淡噶戲, 不過有幾多位都幾細膩; Deanie姐演技好得呀, 佢好做到老人家果種狀態同感覺呢~

5. 今日得知Nat一樣好開心噶野呀~~

來緊:

21or22/3 -- dine wv KTPD
23/3(五) -- 八婆gathering
24/3(六) -- 日安新居入伙house warming大食會
7/4(六) -- Helen家gathering
13-15/4 -- 公司唔比請假, 會OT的日子

0 意見: