BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年1月7日 星期六

誤解

最近有句口頭禪, 就係"世人對我有太多誤解"。雖然我好多時都係用講笑形式講出來, 但係其實都係我心底噶說話。以下列舉一d好多人對我有噶誤解啦。(排名不分先後)

1. Hea。我比人噶感覺成日好似好hea, 同埋好唔在乎咁。我唔否認我對自己無興趣噶野會好hea, 但係對於我care噶野, 我真係好認真的。只不過, 我好少可會顯示比人睇我好care而已。顯示出來, 好似好做作咁。不過我似乎都過份地扮唔care。

2. 原來好多人, even有d close friend都覺得我好多野自己攪得掂, 覺得我OK, 唔使人幫手, 只要默默支持我就OK。因此我其實都係feel到大家真係好默默咁關心我噶, 不過其實我又真係想大家比多d幫助我咁咯。

3. 好多人都覺得我好收埋內心噶野, 覺得我雖然平時自己噶野咩都講, 但係對於自己開唔開心或者喜唔喜歡噶野都唔會好比人知道。其實我又不嬲真係唔慣去表達自己情感方面噶野, 不過其實大家問下我我就會答, 我唔介意講的, 最多扭多2句, 大家再追問落去我好多時都係會講的。

4. 有一個好大噶誤解, 就係有d人會覺得我大把女, 唔係話我多女朋友, 而係好多女性朋友。覺得我唔休無女朋友、唔使為呢樣野而煩。覺得我而家單身只係我唔諗、唔想而已; 又同埋, 有d人會覺得我同好多女仔熟, 要溝女會好容易, 甚至覺得我其實係漁翁撤網。呢樣野我相信close friend應該唔會有咁噶睇法, 但係似乎好多唔熟噶人都咁覺得...真係一個天大噶誤會...同埋令我更加無機會識到女朋友呢~~

5. 有d人覺得我咩都無所謂, 咩都唔介意; 我自問都算係就得人, 不過明顯唔係所有野都無所謂的。不過有時有d位我算數而已。同埋如果真係踩到我條線, 我係會出聲的, 如果唔出聲, 就係我覺得你應該知道而踩, 咁我就已經悄悄扣左分了。

**********

其實每個人都識咁多人, 有誤解好正常, 唔係問題, 了解返就OK; 不過問題似乎係, 大家都覺得大家對我噶"了解"係o岩噶, 仲要將自己噶諗法宣揚出去; 呢d不實噶諗法, 令到好多人都變左咁睇我, 如此一來, 我又情何以堪呢? 請大家好好了解我吧。

不過都好好彩, 係世上都係有一d對我無誤解噶人噶。

0 意見: