BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年1月3日 星期二

新年 -- 2012 Version

又踏入新的一年, 時間一直係咁過去, 有d人覺得都只不過係一個日子, 不過我覺得有d野set左出來就係一個bench mark, 所以都有值得作為一個劃線噶價值。

o岩先無耐回顧完上年2011。諗諗下, 都係唔好好似果篇個尾咁brief咁寫來年展望, 一於另開一篇寫低今年噶target, 定下目標, 咁到年尾做appraisal果時都有d野可以跟下嘛, 同埋我記得以前都講過, 將話說得滿d又成功做到的話(當然都係要做到先得啦), 會型d噶, 嘿嘿。

2012年, 得唔夠一個月噶時間仲係30歲, 好快就31了。3字頭呢個bench mark過左成年, 都慣晒。猶幸自己個樣同精神狀態都尚算唔老, 希望可以繼續keep住啦~~

咁有d咩野來年想達成噶呢? 等我諗到咩寫咩, 排名不分先後咁講啦。

首先最緊要噶就係自己噶精神修為。人始終會有經歷會開心會傷心會鼓舞會受傷, 過左去噶野已經發生左, 唔會返到轉頭, 亦都唔可以當無發生過。因此其實唔會"做返以前噶我", 有d野差左就係差左; 只不過呢, 無人話唔可以進步返, 或者做得更好的。有兩點覺得自己要努力做返好的:

第一點就係意志力。呢兩年自己好多時都無意志力去做好多野, 有d唔好噶習慣都成日唔記得、無心力去改, 或者想做噶野都無心去做。有d應該做噶野, 都係靠"習慣"去做; 因此有時有某d野明明唔係好大關係都有d執著, 因為唔想打破左某d習慣, 打破左習慣就會連其他野都做唔返。自己都知有呢個問題, 今年要好好改進一下, 加強左自己意志之後, 就可以case by case去諗下做唔做, 要做噶事, 就比d力去做。最近又開始返細個時練意志力噶方法, 從好多小處開始做起, set一d deadline同埋bench mark...etc, 總之, 要令自己堅強d。

第二點呢, 就係要"正面"。呢樣野真係呢2年跌得最多噶野。以前自己都好正面樂觀, 而家真係負面左好多。好彩, 做consultant時、睇人地d野時, 都仲可以同以前差唔多。但係當牽涉到自己d野噶時候, 真係好無信心, 一有uncertainty出現時, 好多時都係諗去負面、唔得果邊。呢樣野亦係需要強烈改進噶地方。不過比起意志力, 呢樣野真係有d難度。觀點被徹底打破、自信心被擊潰之後, 要建立返起來真係需要好長時間, 同埋其實要好多人支持的。不過講真, 唔係講笑, 好多人對我都有好大噶誤解, 呢句唔係口頭禪, 係事實來噶。有好多人覺得我好、叻、多噶野, 其實唔係。或者學呀女講句, 我都係鱷魚頭老襯底而已。我唔排除自己有無限強力噶小宇宙, 但係而家真係放唔到出來咯。呢個今年一大課題, 真係要好好地咁努力下。

精神方面就咁上下啦。之後噶目標就係keep fit。始終都不再25歲, 你話如果我都仲係fit, 無肚腩又無肥肉就話都無咩所謂, keep住就得姐~~但係上年下半年因為少左運動噶原因, 又肥返。不論係為左自己健康也好, 外型也好, 真係要做返多d運動。真係好可惜而家無羽毛球打, 如果有我真係好想個個星期都join。籃球都係要keep住打啦, 最緊要就係要跑步。我覺得呢樣野係最易最方便同可以達成噶。要令自己就算無人陪, 都一個星期搵晚去跑下步先得, 呢個又係意志力噶問題呢。

另一樣有關意志力同keep fit有關噶, 就係食野。其實我近年一向都唔係食好多野的, 而且除左正餐之外, 甚少會食tea、宵夜、零食。不過有時都因為以前噶習慣, 正餐明明食夠左, 都因為有剩而食多d(不過都係食唔晒), 或者因為自己軟弱而飲左甜野。今年要用意志令自己要記得唔好"習慣", 同埋警戒自己少飲甜野。

仲有一樣小小地有關自己噶野, 就係個blog。講真, 我一向都好重視自己個blog, 就算一直以來無咩人睇都好, 自己都會將自己所見所想寫低係blog度, 同埋幾無心機幾累都好, 一個星期起碼要有一篇雜記。呢個堅持唔斷得。前年產量大減, 上年好返d, 今年希望自己keep到好似上年咁先。同埋希望自己儘量貫徹, "當"個blog無人睇, 將自己諗噶野儘量100%寫出來。(當然, 其實我都知無咩可能, 有d野習慣左隱藏噶野都係會隱藏, 但係起碼從來唔會講大話吧)

自己野講完啦掛? 跟住噶目標就係希望屋企人開開心心。呢個唔係只係希望架, 都有目標的; 話說呀爸早排竟然出聲話想一家人去旅行, 所以今年除左想屋企人都健健康康開心之外, 就係可以攪到一次家庭旅行。近年都諗唔到有咩可以令到兩老特別開心, 上年呀哥結婚, 佢地都應該好開心, 遲d佢地如果有埋小朋友就更高興。但係在此之前, 希望可以攪到次家庭旅行呢~~

我估某d熟噶朋友都會想知有關"愛情"o既; 關於"拍拖"嘛, 都係隨緣啦。其實都有諗過自己鐘意d咩類型噶女仔的, 不過事實上係無跡可尋。我相信, 如果我同對方相處得開心同舒服噶話, 就會喜歡吧? 不過我都可以list下"以前曾經(或者而家都仲係)諗過自己鐘意一個女仔咩野"噶criteria的: (排名不分先後)

1. 我成日都話, 笑得好睇的(同個樣無關係, 係個笑容好唔好; 至於點為之好唔好, 當然係好主觀, 我覺得係就係啦XD)
2. 性格...我都唔知係要咩, 總之就係同佢相處得舒服, 所以應該無話特別要好動定好靜; 最好緊係動靜佳宜啦 XD
3.1 我覺得好可能, 如果同我有共同興趣噶會好d, 例如鐘意聽歌唱K畫畫噶, 甚至係鐘意睇書識d歷史金庸星座漫畫等等噶野, 我諗我會好高興。
3.2 接續上面果點, 如果有人會睇我blog, 甚至追我個blog, 我諗我會更加高興。
4. 當然, 有d個個都鐘意噶野, 例如樣靚身材正又有錢噶就更加唔拘啦~~~ :D

講到尾, 對我來講, 始終都係需要時間去相處吧。仲有, 即使我有好感, 都唔代表人地會有。所以好難呢。

**********

暫時諗左咁多, 曾經都有打算再讀書, 不過基於好多理由可能都未必了。

0 意見: