BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年1月3日 星期二

一月二日-- 新年快樂

28/12(三) -- 本來約左天日, 但係Carol突然早上打來, 話改今日, 於是就改今日收工去廟街食殘忍飯。今次試左第間, 好少少, 不過應該都係上環西環好味d; 食完再去綿綿冰食野同吹水, 9點幾散。傾左好多野呢。

1. 同Carol傾開, 原來唔止日安, 佢都係識左就來十年噶舊同事啦~~~

2. 轉: 每一次想你, 我都得提醒我自己, 如果你想和我聊天的話, 你早就開口了...; 呢樣野我以前唔係咁諗的, 不過經過左以前, 而家係咁諗了。

29/12(四) -- 收工返企食飯。

3. 呀爸呀媽又講果d野; 另外, 今日發現一樣野, 就係佢地可能都知講來無用, 係講噶時候連望都唔敢望我了XDD; 仲有, 呀爸問我果句竟然係"你有無固定女朋友", 乜我有唔固定噶咩?!

30/12(五) -- 最後一次同催時同學食早餐。收工返企, 但唔想過去食飯, 於是將屋企剩噶野煮左一pang野來食, 之後休息。

4. 唔知點解, 今天好無心機, 好累, down。

5. 我發現, 真係有好多好多人對我有好大噶誤解, 再加上傳來傳去, 再加上有人有意或無意傳播, 令到誤解我噶人佔左好多好多。

6. 失眠的晚上; 半夜同舊同事Erika傾左一陣電話, 知道佢細佬開始康復咁都好呢~ 二來佢講講下講到自己, 原來係佢果排軟弱噶時候被攻陷左呢~~哇卡卡~~ 不過似乎問題有好多...同佢傾左都好多野。

31/12(六) -- 中午有d死黨來我度一齊食lunch, 之後買野, 上我家hea; 人齊後都係玩下(card game、winning...etc)到差唔多7點就去拿/買要食噶野, 開始大食會; 食完就一齊玩, 玩到咁上下倒數, 倒完數玩多陣, 唔太晏就散水了~~

7. 已成過去的2010, 沉澱完畢的2011, 向前邁進的2012; 明天+明年的我勢必戰勝今日+今年的我, 各位看倌請期待!

8. 轉: 千萬不要在12月31號23:59分上廁所......不然......你明年才能出來...... :D

1/1(日) -- 同死黨一齊食lunch, 之後上東協社打PingPong同唱K, 夠鐘+齊人之後就去食渣華軒, 好味; 之後有d人走, 剩餘噶人返返東協社打PingPong同唱K, 12點幾散。

9. 又係, 同一班好友一齊, 好開心。

2/1(一) -- Join左塔門郊遊, 又去左一個未去過噶地方; 一大班人有幾個熟同好傾噶朋友好開心的, 同埋好耐無見呀Mak啦~~晚餐唔多掂。

9. 聖誕及新年假期 = 日夜顛倒?

來緊:

7/1(六) -- Gathering wv 白田同事

0 意見: