BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年12月11日 星期日

十二月十一日 -- 雜記

5/12(一) -- 收工同Crystal姐姐係APM食牛陣, 補慶返佢生日; 好耐無見佢啦, 佢大一月中生日都無搵佢; 原來佢要搬屋啦; 好喜歡同佢傾偈, 雖然佢已經係兩子之母, 但係仍然可以keep到好年輕噶思維, 同時又有人生經歷, 而且係會全力支持同鼓勵我噶人, 係會好想向佢撒嬌噶人呢! 同佢吹左好多水, 講下佢要搬屋同佢個仔d野, 又講下我d野, 食到夠鐘就係APM行下, 到九點幾就散。

6/12(二) -- 收工返企食飯。

1. 已決定無論呀哥搬得走未, 係聖誕前我都會搬返去住了~ 幾時好呢?

7/12(三) -- 放假一天; 起身過荃灣, 呀Jo因事遲左, 自己行左陣, 之後食"爭鮮", 第一次食呢, d野平得來都唔太差(當然都唔係好好啦), 都OK噶; 之後去左愉景新城噶"幪面超人"展覽, 睇完就搭巴士入石崗, 郊遊一番; 係石崗行去河背村, 條路好易行, 完全唔辛苦, d景色仲好唔錯呢, 值得一提噶係果個農場牛奶同埋燉奶、薑汁撞奶, 非常得! 行完同呀Jo散, 出去紅磡國際都會foodcourt等埋Barry同usual gang(Barry, Sanny, Amy, 呀C, 仲加多個佢地同事Eva)食野, 之後睇黎老明演唱會, Sanny有免費飛就緊係去睇啦~ 11點3散場。

2. 講真, 黎老明個concert都幾搵笨, 8點9開場, 中間有好多講野位, 仲要係搵李思捷同一個唔知乜水係度講野, 加加埋埋好多時間; 唱到未11點就握手位, 竟然連續loop"我的親愛"好多次, 到到11點3島握完手, 就散場, 超搵笨, 其實佢唔係真係唱得十分多歌咯; 中間keep住見到有人離場, 去到握手位可能d人知道無野睇, 都走左好多, 完場連encore都無人叫就散水; Guest有陳小春同JW, 陳小春竟然唱左首佢唔太hit但係我鍾意噶歌"相依為命"; 我地6個人竟然係我最似fans, 全場d歌有8成都可以幾乎成首背到跟住唱, 又睇得算投入; 另外有2個人一直無咩表情同反應, 有2個就一直係度吹水同玩電話, 一個就因為不嬲細個鍾意開所以都OK投入。呢個晚上噶活動都幾好笑...嘿嘿...

8/12(四) -- 收工一家人(除左呀爸平時成日去所以無去)一齊去北角探呀麻; 佢身體愈來愈唔得了, 唔認得我地, 講野又唔知講咩, 身體好差, 對手見到得返皮包骨...總之睇到都覺得...; 探完上左渣華軒食飯之後返企。

3. 收工同陳同學一齊hea左陣先散, 佢講左少少佢噶苦衷; 仲有講左有時有d野真係要Gamchulia先得。

4. 自己意志力差過以前好多呢, 要慢慢build up返; 幾時先可以將自己噶心理質素追返以前咁? 真係千年道行一朝喪呀。

9/12(五) -- 收工同Barry, K, C, Amy, Sanny同佢個女去沙田新城市睇果個Starlight Garden, 都幾靚呢; 之後一齊去左博康打邊邊; Tracy唔開心搵我, 打完邊邊出左APM陪佢, Barry佢地就去左唱K; 陪完Tracy再join返Barry佢地唱到5點9散場返企。

5. 好多年以來第一次返到屋企無沖涼就上床訓覺! 不過著左乾淨長褲+新襪遮左d污糟位, 張床無污染到, 係個枕頭姐~

10/12(六) -- 訓到中午起身出門口去呀儀噶wedding; 下午係北角教堂睇佢行禮; 之後成班同事去agnes b cafe, 呀Nat同佢地唔太熟怕無咩講, 於是我同佢就無join, 係北角Clover坐底食cake同吹水(同熟噶朋友吹水N耐真係好free同開心呢), 坐左好耐之後就去商務睇書, 2個傻瓜係書局企係度一齊睇蘇民峰同麥玲玲噶來年運程, 超八卦feel, 同埋係度喪笑咯, 好低能呀~~~ 之後就去CWB皇室堡飲呀儀果餐。

6. 聽朋友K的事, 佢果個對方做噶野, 之前唔知咁多, 都尚算諒解; 但知多d之後覺得真係唔多掂。

7. 今日收到message, T同學散了。

8. 舊同事Erika終於又有回覆, 佢細佬噶情況我都唔係度多講了...不過聽完真係有d驚驚地, 同埋好鄧佢覺得辛苦; 亦都好擔心Erika呢, 佢自己都話好辛苦, 好難支撐; 希望佢地一家都快d無事好返啦。

11/12(日) -- 今日全日都唔出去唔打波, 起身就執野搬返去了; 終於返返去, 好舒服, 在家千日好!~~

9. 其實我無嫌到果邊屋企, 同呀爸呀媽全都好好呢~ 見多佢地好多, 而且好多野都方便左; 當然張床同小強都好大問題, 但係其實都OK噶...反而自己覺得自己阻住佢地, 夜返沖涼又吵到佢地訓覺, 又成日霸左個電話呢, 雖然都知佢地唔會介意, 但係overall來計都係覺得返返去七座住好d~~

來緊:

12/12(一) -- 同日安行好耐無行的SSP, 順便睇下有無貨(禮物s)入
16/12(五) -- 同大張等人食晚飯慶祝Helen媽生日, 又來...不過今次會儘量有交代, 影張相比大家睇 XD
20/12(二) -- 睇話劇"微男搏女"wv呀Jo
21/12(三) -- 同Nat華哥Joyce晚飯X'mas Gathering
23/12(五) -- X'mas Gathering of 八婆
24/12(六) -- X'mas Gathering wv 死黨s
25/12(日) -- 暫定?BBQwv 死黨s
1/1(日) -- Kman Bday Gathering

0 意見: