BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年12月5日 星期一

十二月四日 -- 雜記

28/11(一) -- 之前話過煮返餐住家飯比Amy食, 雖然星期六煮左, 但係約左呢日, 都再食多次啦; Amy, Sanny同Barry都來左, 由於收工買送所以都係煮返d快野啦~ 食完吹下水再去坑口食聰嫂後散; 其實同佢地hea都幾relax的。

1. 又怒剪左頭髮。

2. 我發覺有時我真係好蠢下, 咩都攪唔清...

3. 今日係公司chok某同學, 佢竟然講大話, 哈哈; 最好笑就係我明知佢講大話, 又唔想踢爆佢, 哇哈哈。

4. NBA將會係X'mas開季? 遲2個月呀~~~不過都好過無呀~~~

29/11(二) -- 收工同同事Penny去東港城影小丸子, 之後食左Saizeriya個意粉, 開左年幾, 終於都無以前咁多人排隊啦, 之後再食埋聰嫂後返企, 9點返到好早呢~~

30/11(三) -- 放假一天; 難得訓到10點幾先起身; 一起身知道左個fnd個細佬原來有份係花園街大火, 入左醫院要做手術, 似乎都幾嚴重, 希望佢無事啦(晚上知道入左ICU); 約左呀源, 中午來TKO, 來我家copy d file, 下午想睇"In Time", 係我家copy完d file之後1:15, 先去睇下果場幾點, 原來係1:40, 即時走人lunch都食唔設係樓下買d小食就跑過去, O岩O岩來得設; Fontane係我地搭MTR時搵我話食tea, 睇完戲出來佢係灣仔, 於是就同呀源過左去同佢坐下吹水食d野, 之後仲行左好耐無行噶188同埋太原街(Fontane未行過呢), 無買野, 之後散水; 同呀C傾開我係灣仔, 話一齊食飯, 係WC等到7點幾, 同呀C同Sanny去左TST韓國街食"北口韓國地道小食", d野幾平幾抵食又幾好食呢, 食完散水。

5. Hunter又出多一期~

6. 覺得好似愈來愈多小強, 加上愈來愈覺得張床唔多掂, 愈來愈想返去住 =_=

1/12(四) -- 收工過去SSP, 買呀進噶生日禮物(MG OO Raiser), 之後出MK瓊華Neway同呀進慶生(Gordon, Wendy, Connie; Erika因家事來唔到); 見呀進收到份禮物超開心, 好少見佢果個開心噶樣呢, 緊係啦, 我知佢想要咩呀嘛哈哈; 當日係開晒聲之後試唱左"那些年"同埋"你不知道的事", 竟然唱到喎, 連"那些年"果2粒高音位都上到, 哇哈哈~ 到11點島走。返到去上左呀哥果邊拿返部相機先返去。

7. update: 朋友噶弟弟個肺壞左, 用緊人工肺, 入左ICU; 佢弟弟噶女友走左...聽到呢d消息, 全日都好心up...

8. 終於拿返自己部相機, 都係自己相機順手d呀~~

9. 明顯地感受到自己肥左, 真係要努力減肥啦。

2/12(五) -- 呀源生日快樂; 收工約左好友們(民民Fontane etc)同佢慶祝生日, 去左Nat推介噶Small Potato Cafe @ CWB, d野食OK喎, 仲估唔到有足球機添! 打左鋪, 我同呀源d技術都仲有d喎哈哈~ 食完飯hea到咁上下吹下水之後散。

3/12(六) -- 天氣幾凍, 全日係屋企訓訓訓 =_=; 早上10點幾起身, hea到食晏, 食完晏又訓訓到4點幾, 訓到頭都赤 =_=; 食完晚飯同呀媽呀哥去行下係屋企樓下新開噶Wellcome, 無咩好行, 之後過左七座拿返d野(頸巾etc)之後返企。

4/12(日) -- 一早起身去打波, 維園開工展會有排都無得去打, 轉場去Quarry Bay; 打到咁上下同民仔一齊走, 食少少野之後係CWB meet呀C之後一齊去Jordon, join埋呀源Barry佢地唱K, 又係2-8好抵唱(仲有呀源生日優惠)~ 唱完join埋Amy同佢朋友Tommy一齊去廟街食殘忍飯, 差過以前了...之後再去食個糖水後散。

來緊:

5/12(一) -- 同Crystal姐姐食飯, 好耐無見佢啦, 佢生日都無搵佢; 原來佢要搬屋啦; 好喜歡同佢傾偈, 雖然佢已經係兩子之母, 但係仍然可以keep到好年輕噶思維, 同時又有人生經歷, 而且係會全力支持同鼓勵我噶人, 係會好想向佢撒嬌噶人呢!
7/12(三) -- Sanny竟然有免費黎明演唱會飛! 同佢地一齊去睇。
9/12(五) -- 去沙田睇果個燈+打邊邊wv Barry & Co.+好友
10/12(六) -- 下午去觀禮夜晚就去埋飲of同事呀儀

0 意見: