BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年11月28日 星期一

十一月二十七日 -- 雜記

21/11(一) -- 竟然7點半先收工; 過MK同Nat華哥同Joyce食素食一家, 之後再去石磨坊; 十點散。

1. 連續唔夠訓+唔好訓之下, 開始頭痛。

22/11(二) -- 是日頭痛, 不過公司可能有野要update, 都係返左工, 下午想Sick Leave或者Medical Appointment走, 但係都無; 收工返企食飯。

2. 轉載電視對白: "真愛就像鬼一樣,相信的人多,遇到的人少"。

3. 收工返企前去左屋企附近唯一一間玩具店"偉龍"睇下, 點知執左; 而家我家附近已經係一間漫畫店同玩具店都無了......

23/11(三) -- 收工返企食飯。

4. 感覺愈來愈遠, 愈來愈遠...

5. Youtube見到原唱"那些年"果個人唱Live都要降Key, 唔怪得啦~ CD版最高果幾粒音真係無咩幾可可以真音上到去的, 降左Key我都唱到啦~~ :P; 講返首歌, 我覺得個反正都係流行曲, 個編曲鋪排可以再好d呀哈哈。

24/11(四) -- 收工去MK"日之食", Barry生日飯第一擊wv呀Jo同KT; 由於第日要FS所以都係想早d返企, 不過都差唔多10點先走。

6. 其實總是不被祝福、不被期待。

7. 有d人話, 要做自己, 想點就點; 但係稍稍表達出自己噶意願, 已經比人覺得唔considerate, 脾氣唔好(?); considerate、細心d, 又話我無左自己; 咁即係要點呢?

25/11(五) -- 舊IIA同事們gathering, 慶Puzzle生日, 但係因為公司突然要做Freezing Survey全日到夜晚9點半, 所以去唔到...; 今日做FS唔太忙, 所以都唔係好辛苦, 但係呢排都訓得唔好, 所以好眼訓; 值得一提今次公司d伙食OK, 最正係夜晚果餐個湯, 超足料同濃味, 好好飲。

26/11(六) -- 一早同Barry佢地約左呢日去join果個地質公園遊, 所以唔去FS; 8點係坑口join左呀C搭van仔入西貢, 超快, 比人昆左添 XD; Barry同Sanny來埋之後一齊食早餐(Amy因事唔來); 個團都係heahea地, 有時係船上hea下聽導遊講野同睇下野, 同上年公司果個有d唔同, 就係間唔時會上岸行下同睇下野, 今次去的地方大部份都係未去過噶(得一個橋咀去過); 雖然影左好多相但係又唔覺得好多相可以影或者值得影; 完trip大約5點, 大家一齊去我家樓下買送上去(七座, 呀哥呀嫂去左旅行)之後我煮飯食, 食完Sanny個女咁O岩係TKO叫埋佢上來, 一齊睇十月圍城(我睇過, 不快回憶...), 同埋同Barry(順便同Sanny個女, 佢同Barry同月同日生)慶祝生日; 慶完睇完套戲十一點半佢地走。

8. 睇來NBA的owners同players傾掂數啦, 雖然遲d, 但係有得開季啦~~會係12月幾開呢?

9. 好想留係七座果邊訓呢~~真係舒服好多呀~~~~

10. 不協調感。

27/11(日) -- 好彩今日唔使返FS, 可以抖; 超級累, 九點幾醒過, 再訓到11點。起身hea到食lunch, 食完之後又再訓, 好累呢。5點幾出去九龍灣同舊同事Erika行左陣再食左飯, 之後睇丁丁歷險記(搵到人一齊睇真好), 都幾好睇喎; 睇完散, 點知Erika漏左d野係我度(幫佢袋住大家都唔記得), 結果我都係要返SKM拿返d野比佢, 11點半先返到企呢。

11. 睇其他戲噶trailer, 宮崎駿新果套片個歌好好聽呢! 成個trailer一開始無聲, 一來就開聲唱, 好得。不過呢套反正我本來都打算睇的了。

12. 今日係九龍灣時見到某同學, 仲見到佢同某好朋友拖住手行, 比我斷正無得解釋啦哈哈(佢見唔到我), 仲要之後睇戲原來同我同一場, 哇哈哈, 不過佢應該由頭到尾都見唔到我。

來緊:

28/11(一) -- dine wv Amy & Sanny
30/11(三) -- 放假一天
1/12(四) -- 同呀進慶生

0 意見: