BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年3月15日 星期二

三月十四日 -- 雜記

7/3(一) -- 為左迎接來緊連續3日噶行程, 收工都係返企食飯。

1. Home Alone第一天。

8/3(二) -- 收工去上堂, 之後同叻係新蒲崗食飯之後返企。

2. 身邊的朋友儘是發生事, 好事和壞事。

3. 再次証明我的定位, 我的強項。

4. 夜晚上網睇埋Psyren結局。

9/3(三) -- URA同事Gathering, buffet @ Muse(TST); 收工去文化中心睇左下; 間野雖然唔算十分多野食, 不過都有足夠想食噶野, 同埋價錢都抵; 記: 係果度見到個事業線人, 化濃妝其實幾醜樣, 乜而家d人唔係明星都會咁著出街?

5. 本來今日如果FF唔去, 就係我同民仔去睇drama。

6. 同好友講起, 最近好多朋友拍拖, 好友問我會否有受影響, 都會有少少呢。不過都係一時噶姐。

7. 原來某人一開始時都有dd野呢, 哈。

10/3(四) -- 收工本來諗住自己磨夠時間練車, 臨時Kenneth同我去SSP行+終極掃街, 好開心; 之後搭van仔去土瓜灣, 行左下奇趣, 9:30pm練車, 感覺ok喎, 竟然可以係斜路打到好桃突噶8字。

8. 洩氣。

11/3(五) -- 同姑姑八妹食飯; 去左TST Applegreen, 一dd野, d pasta好食, 不過幾貴; 行左下金巴利街噶韓國雜貨鋪, d野食好似都OK, 不過唔平呢。之後散。

9. 珍寶打來, 電腦有得拿了~~

12/3(六) -- 話劇同學gathering cancelled; 本來諗住自己睇早場, Saman話一齊睇, 結果反而無睇最想睇噶The King's Speech同Black Swan, 睇左真係我第四位想睇噶I am number FOUR, 都幾刺激, 特技都OK, 最正係最尾果場打, 好得。之後同佢去左星林居食野同傾偈, 又係講果個男仔d野, 其實一直都係差唔多情況同意見, 希望之後OK啦。之後入粉嶺去蕾姐屋企睇B, 行左下模型鋪再去佢家, 睇佢地打牌同吹水, 到10點半先打完, 11點先食野, 食完散。

10. 晚上在家睇左QQ借比我噶小說"夜巡者"; 三大章睇左一章。

13/3(日) -- 下午同Mak同Barry去拿電腦, 之後拿上Mak屋企, 要裝晒d野, 好多波折(Keyboard, 燒碟...etc); 未整完之前, 我先走, 先去TST北京道一號Amanda婚宴果度影左2張相, 之後即走去CWB富豪香港酒店表弟婚宴果邊! Oops! 好頻撲~~

11. 本來又係有好多野想講同感想, 不過又係拖得耐左無打落來加唔想講咁多野, 唔講了。

來緊:

14/3(一) -- 毛毛球@石硤尾公園體育館
15/3(二) -- 早上會去睇跌打, 晏d返工; 德文Miss放假一天, 唔使上堂; 同貓源食飯cancelled, 同叻Connie等人睇戲cancelled, 無野做
16/3(三) -- 本來同民民睇去新加坡噶野, 不過由於分開訂平d, 所以唔使去, cancelled, 無野做
17/3(四) -- 同白田同事食飯@橋底辣蟹?
18/3(五) -- 連續3日FS? seems cancel, 又無野做
19/3(六) -- FS? seems cancel, 無野做
20/3(日) -- FS? seems cancel, 無野做

21/3(一) -- 毛毛球@界限街
22/3(二) -- 上堂
23/3(三) -- 同叻華Joyce食飯
30/3(三) -- 陶瓷班
17/4(日) -- Gordon結婚擺酒

0 意見: