BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年3月11日 星期五

分身

曾經講過有關超能力。我以前都講過我最想要噶係咩超能力, 到而家仍然都係果樣, 所以唔再係度講。
今次特別想講"分身"能力。

講分身能力呢, 我又唔會講點樣用佢來賺大錢呀、作奸犯科呀果d, 因為唔使我講大家都知可以點做, 所以都係慳返呢啖口水。

都係講下自己呢期點解諗到想要分身能力。主要都係講d生活上、好簡單噶事上面噶。

第一件事諗到噶, 並唔係自己好多野想做於是想分身做晒佢, 主要係感覺自己個身體好累, 想分身幫自己按摩。話說我雖然無學過, 但係自問以門外漢來講, 按摩手勢好唔錯的, 以前有機會試過噶人(當然只限某d人啦)都覺得好ok。雖然自己幫自己按摩都得, 但係都係一dd位, 有d位用唔到力o既, 所以最好就係可以分身幫自己按摩啦! 話時話, 我都好耐無幫人按過, 唔知仲得唔得了。

另一樣係睇戲。其實自己幾鐘意睇戲, 不過雖然多朋友, 但係真係無咩戲腳。講真雖然成日自己去睇戲, 但係其實如果有人一齊睇真係開心d姐。雖然睇戲果時唔會講野, 但係一齊睇完之後可以討論下係一件開心噶事。如果係睇笑片就更加想有識噶人係身邊一齊笑。如果係close噶人, 睇到好睇、好笑、好驚、精彩...etc噶位可以拍下佢手臂、抓下佢手咁, 會開心好多。甚至哄埋去細細聲講下討論兩句都ok呀。所以有分身的話真係會開心d呢。不過, 我只會買一張飛姐, 嘿嘿。

仲有d野都幾方便的, 就係係砌模型速度可以x2啦。而且有個人一齊砌又係開心d的, 一人cut一舊, 又可以吹下水, 點都好過一條友呢。尤其有d大盒件多噶模型, 如果有得分身多一個人整噶話, 應該會有心機好多, 哈哈哈。仲有最麻煩噶上色, 都係可以將時間縮短2倍, so good!

當然都有好多我鐘意做噶野唔可以、唔需要分身來做啦。好似唱K咁, 多個我咪即係多個人爭咪? 仲有, 打波都唔使兩個我了。打鼓呀、睇書呀果d都唔係分身做到的。最緊要就係拍拖, 更加唔需要分身, 我一個人就夠了, 哈哈哈。

好無聊地諗到"分身"呢樣野, 其實最先諗到噶原因係因為真係覺得d膊頭手手腳腳都有d累, 好想自己按下呢(因為我唔鐘意出去比其他人按的)。好似都好耐無打d咁短短地噶野, 就此罷。

0 意見: