BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年2月14日 星期一

二月十三日 -- 雜記

7/2(一) -- 毛毛球@彩虹道, 打8-10, 記得帶波鞋同拍竟然唔記得帶衫褲, 結果都係要返企拿...收工同Connie好快咁食左羽壽司, 之後再返企順便換埋衫先出來, 時間o岩o岩好; 之前衫三賀歲波d疲勞都未recover晒, 所以今晚打完好累呢...

1. 說出來會被嘲笑的夢想,才有實踐的價值,即使跌倒了,姿勢也會非常豪邁!

8/2(二) -- 之前約左催時同學, 不過佢唔舒服; 好耐無約過呀Jo, 之前好多次出來都係一班人出來, 仲要無咩機會同佢傾偈, 於是約左佢食飯; 收工搵左一下Crystal先, 同佢傾左陣, 之後係MTR見Jenny, 多謝佢送噶生日禮物, 之後過調景嶺等Angel, 同佢食左自家烏冬, 價錢唔貴, d食物都幾好喎! 可以再試下呢~~

2. 第日如果養喵喵, 要幫佢地改名叫阿花、阿根, 要叫膠花同孖Gun, 跟我姓! (不過就無果呀、莖呀果d了)

3. 將軍澳見霧了, 難道春天要來了嗎?

9/2(三) -- 收工約左個客交野比我, 晏d走, 諗住返企食飯搭車時Tracy話食飯, 於是出返去APM同佢食甘味烏冬, 簡簡單單互慶生日。

4. Did I do or say anything really so wrong? I'm really sorry if so.

10/2(四) -- 新年前約左, 同同事邊邊@ my home; (Queenie, Joe, Kenneth, Penny, Bonnie, Yee, Wendy, Katy); 洗野地獄。

5. 聽到有關關十四噶消息, 都唔知鄧佢開心定唔開心好~~嘿嘿。

11/2(五) -- 臨收工先約Connie, 一齊去SSP; 去左行玩具店(敗左家!)同玩具街, 好耐無試過慢慢逐間行, 好開心呢~ 盧撈都係SSP見客, 我地行完佢o岩o岩見完, 緊係一齊食飯啦, 去左好耐無食噶周記油渣麵, 之後仲去食埋綠林糖水添! 之後盧撈要行黃金, 所以我就同Connie一齊搭車返去(有街坊真開心!!); 仲係尚德落車買左蛋糕先返企~~

6. 同d熟and/or識得耐噶朋友hea真係一件開心噶事。

12/2(六) -- 呀哥生日快樂, Catherine生日快樂, 仲有催時小妹都生日快樂; 早上起身hea左一陣就過寶琳攪銀行d野, 之後Barry入左來搵埋我一齊食lunch, 然後係油塘join埋呀Mak一齊去呀強Bonnie家拜年; 係佢家傾下偈、打下機, 齊人之後就打邊爐(呀強, Bonnie, Barry, Mak, 我, 呀良, 呀珊, Tammy, Gary, Eason同個女來左但係打邊爐之前走, George唔舒服來唔到), 打完邊爐係佢家一齊睇完套"十分愛"就散。成班舊同學/舊同事聚下真開心呢。

7. 就算講大話都好, 有時真係好想對外公佈, 自己唔係單身, 唔使煩。

8. 諗返起, 生日果時唔記得set返個生日唔比人見到, 真失敗。不過睇下有咩分別都好呢。

9. 係TVB幾個星期以前, 睇左好幾套葉念琛噶戲; 而家d後生仔女都係咁o既? 一塌糊塗, 所以係而家d年輕人先會睇到好有feel同好身同感受? 不過, 而家噶人就算唔係好似入面果d人咁, 都會係果d人噶受害者, 唔多唔少都會有代入感吧?

13/2(日) -- 本來想hea+落雨, 所以無打波+無波打; 係屋企hea, 都幾開心舒服, 民仔中午來, 同佢係樓下食完飯上來我家hea同打機, 之後到左3點幾出門口, 係佐敦同Fontane和Cynthia唱K, 之後去埋King 1同Cynthia慶祝生日, 食完吹完水散。

10. 新春+三字頭第一K!

11. 第N次比朋友話我多女仔朋友, 無安全感。哈哈。明明我應該就係最令人有安全感噶人...

12. 今日比起平時更唔想天日返工, 好想放多一日假呢。

來緊:

14/2(一) -- 無意義的情人節
15/2(二) -- 約d朋友上我家打邊/食飯
16/2(三) -- 去呀珊家團拜+毛毛球@九龍灣體育館
17/2(四) -- 毛毛球@藍田南體育館
18/2(五) -- 一年; 去家昇屋企探B~~

21/2(一) -- 毛毛球
25/2(五) -- 練車
28/2(一) -- 飲食團之黑布街法國菜
1/3(二) -- 開始上堂學德文
14/3(一) -- 毛毛球@石硤尾公園體育館

0 意見: