BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年2月17日 星期四

霧 (Fog)

霧 (Fog)

打個title時, 諗起呂良偉廣告噶Mofork波鞋, 好想死 XDDDDDDDDDD

**********

好友Q比題目, 第一時間諗到噶係歌s。像霧像雨又像風、霧之戀、霧之中之狙擊手...等等。
無咩頭緒寫d咩野, 雜雜咁寫下啦。

先寫下第一時間諗到果d野先 -- 歌。
其實果d歌又諗唔到咩好寫, 本來諗住唔寫, 但係少少啦。

像霧像雨又像風 -- "像霧像雨又像風~~~來來去去只剩下一場空~~~"; 當年夜晚d廣東雜誌成鬼日播梁雁羚d歌, 而呢首係播得最多最上腦噶一首; 不過佢以前係因為個男友係唱片公司太子爺, 先有得係咁比人谷, 最衰又谷極唔起, 所以真係得啖笑, 而家大家提起或者唱K想玩時, 其中一首就係呢首歌。順帶一提, 呢首歌噶廣東話版"翻騰"係許志安唱噶, 當年都係話題之作...

霧之戀 -- 呢首譚校長經典, 真係無咩好講, 亦都好聽; 最難我難忘噶係我將佢crossover左另一首歌, 又勁o岩, 哈哈哈。

霧之中之狙擊手 -- 卡通片入面一個配角噶歌, 偏到爆我估真係無咩人會識, 哈哈哈。

實在其實d歌真係無咩好講, 唔講了~~

**********

再講下, 近排開始起霧, 睇來春天來啦, 真係唔想咁快, 好怕d又熱又濕噶感覺呢。不過睇住屋企附近日日都起霧, 好彩未熱, 所以未咁辛苦..."享受"埋剩餘噶寒冷啦...

**********

霧會令人睇野睇得唔清, 由於唔清, 所以睇落好多唔好噶野都會睇唔到或者唔清楚。又好奇怪噶喎, 你話人負面又不盡是: 大家係睇d PS左噶相、係霧入面睇野、唔記得眼鏡睇野朦左、d女遮遮掩掩又唔露晒出來...etc, 大家又會係偏向幻想係靚噶、正噶喎。係未了解一個人之前, 如果見到靚仔又會覺得係好噶喎。其實人又點會係負面噶動物呢?嘿嘿...

好多人都會將自己d相PS過, 執過先放上網比人睇; 同人做朋友果時(或者想追人果時)會盡量表現自己好噶一面; 就算追人都要曖曖昧昧, 總之就係咩都要唔清唔楚, 朦朦朧朧就最好, 等人估下猜下釣下想像下, 自自然然就會被吸引。並唔係想講呢d野o岩唔o岩或者有無用, 或者係咪apply to most case, 你問我我會答"yes"添。我只係想講, I don't like。

或者我真係一個理想主義噶白痴。雖然頭先果d PS呀執呀朦呀等等, 嚴格來講唔算係呃, 只係唔清楚, 或者叫"暪"啦。但係, 我都係唔喜歡噶。一次不忠百次不容, 曾經衰過一次就好難令人有信心, 呃人固然係絕對不能接受o既, 但係暪都唔見得好好。

同人相處, 總無可能永遠都keep到自己對人好噶一面。如果熟絡左就更加可能會show到自己真實噶一面。與其係咁, 何必係度扮野? 何必係做左朋友之後、做左情人之後先慢慢比人扣分? 當然唔係話要將自己最差噶一面公諸於世, 但係有好多時候無需扮野咯。到好friend之後、一齊之後先比人知道真面目, 或者最差情況係熱情減退之後先見到真面目, 到時對方咪仲難接受? 盞攪, 煩。

不過, 由於而家大家都會assume其他人初初已經係show好噶一面, 所以如果一開始唔扮下野或者儘show自己好噶一面, 大家就可能會想像你其實真人仲差, 咁到時自己就處境堪虞啦。可惜我實在係頂唔住呢d野, 要點諗就由得人點諗啦。所以或多或少, 我係人眼中都係怪怪地。或者有時我會坦白得可怕, 不過如果接受到咁坦白真正噶我, 而又了解真正噶我, 咁我諗呢份友情(甚至愛情)應該可以維持得長久d吧。

相反, 如果一直唔坦白, 甚至係講大話, 只會令我信唔過對方, 或者對對方印象大打折扣。如霧起, 只會暗暗蓋掩身邊你, 不會讓我想捉緊你。

Please be true to me.



p.s. 本來想整個FB version, 不過都係算了。

0 意見: