BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年1月3日 星期一

一月二日 -- 新年快樂

28/12(二) -- 天氣凍凍, 收工同娟JennyQueenieJoe入博康打邊邊, 正呀。

1. updated左NDS個內核, 玩得返新game, 玩返下呢。果個三國傳都斬斬斬得幾開心。

29/12(三) -- 收工後打毛毛球@君匯港w/史生 & his fnds, 之後係大角咀街市食小菜, 食左羊腩煲! 冬天要食噶野爭殘忍飯未食了~~!

30/12(四) -- gathering cancelled, back home dine

2. 仲有一個月就30歲了, 三字頭...

3. 曾經說過, 在大部份朋友的面前, 我的存在價值就是可以幫助他們、開心...etc, 我的感受似乎不用理會; 現在再想深一層, 原來是很好的: 我應該想, 原來我在他們的心中很叻、很厲害, 因此我自己什麼也攪得掂, 不會有問題, 自己解決到, 他們來找我, 只要我幫他們就可以了; 真好呢~~ 我的形象那也真的不錯。 :D

31/12(五) -- 之前一日臨時book到打毛毛球@大角咀(全部都未一齊打過噶Barry, 呀強, Bonnie, Queenie同joe), 之後係大角咀街市食埋飯, 食完上左呀Mak屋企一下(佢個女大個左好多, 好可愛呢), 之後返屋企過年。

4. 新一年快將來臨, 我也要試試改變一下了; 之前的什麼, 都放棄了吧, 好久, 好久了, 已經好努力, 可是沒有關係的...

5. 新年, 真的快樂不起來; 試過在某些所謂的好朋友面前, 想給他們知道我也會捱不住, 我也會不開心, 我也會有負面情緒; 原來不可以的, 我的存在就是不應該有這些; 那還是不要再顯示出來算了。最近應該看起來好像好了很多吧。

1/1(六) -- 無約, 無野做; 在家休息一天; 九點幾起身, 唔想去一個人電影, 於是睇左"告白"作者噶新作"贖罪"; 之後hea hea下打左電話叫左民仔威威同呀娟上左屋企, 幾個最熟噶朋友係我家打邊邊, 幾開心, 天氣又凍凍地, good。到夜晚一齊hea睇埋長江七號(麻麻地, 樣樣野都唔多入肉)後散。

6. "贖罪" -- 都係有少少用返告白噶表達方式噶影子, 用唔同人噶告白+時序一直向前, 交代左成件事; 之前告白係一連串噶小事經過左一d人變成左扭曲晒d人噶大事, 係人變態; 而"贖罪"就係經過左一件大事去扭曲左d人, 但係今次d人物反而都算係比較係佢地能夠控制噶情況之下去生活, 係件事變態; 基本上好唔同呢, 同埋最後...都算係一個good ending來噶; 另外覺得佢描寫人物都幾有一手。

2/1(日) -- 本來約左同關老B食lunch, 改左做早餐, 11點出到來食, 一直傾偈; 食完去行TKO Jusco, 過埋坑口, 再行返調景嶺(3點島), 傾左好多偈呢, 以前都係齋講佢d野多, 今次竟然都有講下我, 哈哈; 下午過左去新世紀同民仔FondueCynthia唱K, 第一次同Cynthia唱, 都ok喎~~ 有d o岩佢唱噶歌唱起來幾好聽呢; 竟然有"說了再見"唱!! 第一次唱, 好開心呢~~~之後唱K可能會成日點XDDD 試左下"時光機", 原來無聽起來咁難。新世紀個場OK呢, 個音響幾好呀~ 值得做主場。本來唱到7點, 之後加左少少錢可以唱到9點連buffet, 所以唱到9點散。唔記得用民仔生日優惠呢!

7. 2011第一K, 係開心噶K呢! 狀態都唔錯! 我覺得個音響OK係會對發揮同感覺都有影響噶。

8. 唔知點解, 同關老B傾開覺得, 一過左2010到左2011, 有d野感覺好似又唔同左; 有d care噶野好似已經唔多再care, 或者唔想care, 咁不如由得佢算了。不過都多謝關老B比左好多好好噶建議同提點我呢XDDD, 你都要加油啦 hahaha(雖然佢無睇呢度噶XD)

9. 頗有自信(或者話我自大都好), 唔同我做朋友係一大損失, 嘿嘿。

10. 結果真係2日都無正式食lunch, 留返左比同事們一齊食2011第一個lunch XDD

來緊:

4/1(二) -- KE+TKO buddies gathering @ HangHau(竟然...)
5/1(三) -- 毛毛球@竹園體育館 21:00-23:00 (即係話劇走堂)
7/1(五) -- Bowling night of URA @ KLB, K night for me XDD
8/1(六) -- 早上QC室內場波, 晚上補祝民仔生日K
9/1(日) -- 暫時reserve to 虎媽同魚魚, 未confirm

11/1(二) -- 上路面學車
12/1(三) -- 話劇
14/1(五) -- 白田同事Gathering(Puz, Spenser, Grace, Wing and Man)
15/1(六) -- 海鮮 @ Tuen Mun w/ colleagues of URA
16/1(日) -- QCOBA籃球賽
24/1(一) -- 毛毛球

0 意見: