BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年11月15日 星期一

十一月十四日 -- 又多又亂的一星期

8/11(一) -- 收工返企換衫拿野之後出返APM同關老B食飯(烏冬), 之後打羽毛球@荔景體育館。(2樣都晏左)

9/11(二) -- 收工返企煮日式咖哩雞同媽食飯。

10/11(三) -- 提早4點收工過Macau參加舅父個孫滿月酒, 應該過夜; 去唔到話劇第一堂; BB好得意, 突然又親身感受到成班表哥表姊表妹都結晒婚仲大家都有1-2個小朋友呢, 自我感覺麻麻...其實自己一向都係嚮往結婚噶人。佢地book左酒店比我訓, 早知就返HK啦~~~唔太好意思。

1. 唔知幾時唔見左個舊電話...連係HK定係Macau唔見都唔知...

11/11(四) -- 光棍節; 請左假; 係Macau酒店起身後, 表嫂call我叫我一齊食野, check out後佢來車我去食左個咖哩雞米, 好味, 之後去左買出名噶豆腐花, 再返舅父屋企, 睇左下B同同長輩傾左下偈後, 食埋晏就返HK; book左練車2個鐘, 感覺還ok; 夜晚同魷魚食飯@坑口村, 多謝手信呢, 好得意。晚上表姊表妹夫同另一人因為工作關係來HK到我家借宿一宵。

2. 從魷魚口中聽到有關一個City舊同學噶驚人消息。

12/11(五) -- 請左假, 電單車強制試肥左; 下午漫無目的咁hea, 臨時約到呀哥個會噶Winnie出來SSP行左下同食左個tea(其實係雜食), 之後返City行左個圈返屋企; 夜晚出返去順利睇高級組毛毛球打波, d人好勁呢, 之後成班人一齊落KT葫蘆館食糖水後返企。

3. 原來閒日戲院(TKOMCL)係唔開早場噶 =_=

4. 考車都係衰緊張, 不過都o岩噶, 如果緊張就做唔到要做噶野, 都係代表唔得; 緊張或者無信心都係能力不足噶一種, pass左盞自己唔好。練好d吧。

5. 破財噶一個星期, 唔見電話, 又要比錢考過個試。

6. 舊同學噶驚人消息延續, 更驚人。

7. 崩緊了的精神放鬆了; 原來經歷過大事之後, 遇到小事就會一點感覺也沒有。

8. 呀爸同呀哥返來, 不用再home alone了。

13/11(六) -- 中學同學室內籃球活動(9-11@SKM, 仲早過平時返工起身), 打得唔錯呢, 好耐無打籃球, 好彩都keep住有打毛毛球有做運動; lunch同Fontane唱K唱左個半鐘; 下午同Connie等舊友一齊係君傲灣clubhouse打PingPong同碌鈴, 之後夜晚買野上我家打邊; 打完仲睇埋"PTU之同袍"(都唔錯), 個格局同之前自己睇過果套噶PTU一樣, 都係分散好多點, 之後慢慢命運中合埋一齊呢, 唔知另外幾套PTU係咪都一樣。

9. 個舊電話竟然係Macau舅父家中, 搵得返。

10. 仍然都係果句: 難得有o岩同夾唱K噶人呢~~ 大家都可以唱好多年代噶歌, 同埋合唱識得和音~~

11. 全日噶schedule好連續同full呢, 到到下午有d累~~~(結果係4點幾發呆時比人問做咩突然靜左係咪有心事haha)

12. 家中打完邊爐都會好大陣味呢~~ 不過小肥羊個湯底真係好正~~~

14/11(日) -- 係公司抽到太空館睇"海底世界"噶平飛(其實比正價都係平少少, 本身就好平), 約左Angel睇, 都幾好睇呢~~~ 雖然有d野同平時睇紀錄片差唔多, 但係感覺爭好遠, 因為個螢幕勁太多了~~ 睇完一齊係返TST食野, 食返好耐之前同佢一齊食噶雲南米線, 一直以為執左, 原來未呢~!! 仍然都係好味~~~ 之後去遲join左Bomber噶K局; 當日佢生日同佢朋友攪K局, 又咁o岩見我想唱K, 於是搵我鄧埋腳; 佢同佢d朋友都唱得唔錯(當日自己可能因為之前又累又打邊等等各種關係, 把聲有d沙同有d唔舒服, 難得覺得佢地都係好玩得同都幾好人幾o岩傾呢; 之後有2個人走先, 剩返我地4個人一齊食晚飯, 去左MK食鐵板燒, d野OK啦, 食下傾下到差唔多11點9先散。

13. 驚人消息再延續, 睇來都係會照大家預期咁落去了。

14. 最近又多返client, 或者舊client來搵返我, 大家真可憐呢, 希望大家遲d都會開心返啦。

15. 都隔左幾多日無返工, 又要返返工, 唔多想返添。

來緊:

15/11(一) -- 羽毛球@林士德(9-11)
16/11(二) -- 同Esther慶生@九龍城三和田(19:30)
17/11(三) -- 話劇進階第二堂(20:45)
19/11(五) -- 補學車; 可能之後去join Angel噶camp?
20/11(六) -- Crystal誠邀我一齊去睇清明上河圖(9pm), 多謝呢

23/11(二) --
24/11(三) -- 話劇; 同時又係IIA K Gathering, 睇來又會走堂, 太難先約到一次Gathering了...本來話22/11咪好咯...
29/11(一) -- TW之旅confirmed
18/12(六) -- KTG擺酒

0 意見: