BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年9月16日 星期四

點解而家先至係10點半噶?!

我叫某同事比個題目我; 話說今日d時間好似好難過咁, 佢望一望時間: 返左好耐工, 點知都仲係10點半, 時間好似過得好慢咁噶? 於是就比左呢個題目我!

**********

傳說係希臘神話之中, 有一個叫做菲爾西斯噶人, 佢跑得好快, 人稱"飛毛腿"。作為諸神噶跑腿, 佢走得仲快過老虎跑、雀仔飛, 所以係當時係一個好重要噶傳信者。

佢跑一日就可以環繞世界一周; 但佢平時係出差之餘噶時間, 都會成日練跑, 佢希望自己可以精益求精, 跑得更快; 從來都唔會自滿, 諂都無諗過利用呢個技能去做壞事, 只係希望將佢要做噶事做好, 係一個好正直噶青年。

有一次, 雅典娜想通知佢細佬太陽神阿波羅海神波士頓要來搵佢地噶消息, 於是佢就叫菲爾西斯拿封信過去。菲爾西斯臨走前, 雅典娜千叮萬囑同佢講: "我細佬佢晚晚都瘟女, 第二朝無11點都唔會起身, 你記得唔好太早去到, 如果唔係會比佢鬧死你呀! 但係又唔好過12點比到佢喎, 因為呀叔佢下午就會到噶啦。"

於是菲爾西斯就出發啦, 睇一睇時間, 10點鐘, 望一望同太陽個距離, 無問題啦, 1-2個鐘內一定到! 於是佢就開始向住太陽跑啦。一直跑一直跑, 又越過高山又越過谷, 上天下地一直跑, 跑左一段時間, 已經差唔多追到個太陽, 但係一睇時間, 又早得滯喎, 於是就hea一陣等時間過啦, hea得一下個太陽又慢慢遠離左, 於是又再跑去追。如是姐, 好似過左好耐, 開始覺得有d唔對路...點解我跑咁耐, 都...好似有d問題噶?

點解而家先至係10點半噶?!

1 意見:

QQ 提到...

我個題目係咪好得呢?