BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年8月4日 星期三

如果你是黑社會的Director/CEO, 你會如何打理你的社團?

由於上次公開徵求題目有朋友(呢個人仲算係朋友嗎? :D :P)比左個題目我, 我當然不得不辜負人地咁辛苦諗比我噶題目, 由於前排比較無心機打野, 因此都隔左好耐先攪掂。
對於呢個題目, 其實一收到已經諗好左成篇野噶內容; 本來好想快快打出來, 免得自己需要諗好耐咁, 不過始終都係隔左好耐, 以下就係本人對於呢個題目想發表噶野(基於各種原因, 決定用白話來打呢篇野, 容易d表達某d意思):

**********

如果我係黑社會噶Director/CEO, 我會點做呢? 無論係用邊個層面講都好, 我會做噶只係一樣野 -- 解散。
以下會分幾個層面慢慢咁深入來講下我噶想法。

1. 對於一個擁有閒雲野鶴性格噶我來講, 我係一個一係唔commit, 一commit落去某d野就會比較全心全意去做果種人, 因此我只會對有興趣(或者真係逼於無奈)噶野"開始commit落去", 對於"管理黑社會". 我唔知自己有無呢個才能, 但係興趣一定唔大。

2. 從社會良心噶角度睇, 如果我做左黑社會噶Director/CEO, 然後解散左佢, 表面上好似係一件好事, 因為係好多人眼中會覺得, 少左個黑社會社團, 一班壞蛋群龍無首, 只會變左烏合之眾, 好容易就會擺得平, 咁樣噶話社會又得以太平。我就可以得到一個好噶名聲?

3. 然而, 事實並非如此, 少左一個組織, 仲有好多好多其他組織, 本來噶地盤只會比人霸左, 唔見得個情況會有所改善, 根本就唔係治本噶方法。

4. 再者, 如果一班窮兇極惡、作奸犯科噶人由本來有組織而變成無組織, 只會令社會大亂, 解散跟本就唔係辦法。黑社會組織對於社會來講係一個都幾必要噶存在, 因為可以控制住成個局面, 好過d壞人亂咁來, 因此呢個世界其實根本就無可能完全打擊/取締黑社會, 呢一點相信大部份人都明白, 政府/警方其實同所謂黑社會暗中都有左噶共識, 大家各自攪掂自己果part唔好太過份就算。

4. 事實上, 一個組織(無論係好係壞)並唔會因為個呀頭死左或者話解散就會無左, 蜘蛛無左個頭都可以繼續存在(應該有人會明呢句噶), 因此, 我咁做其實到最終根本就唔會對社會有咩影響, 我話解散, 只不過會掀起左有人爭我個位噶局面, 而呢個所謂局面都唔會影響左個勢力(你估真係因為爭崩頭而令個組織崩潰咩, 呢d漫畫先會有)。

最後結論:
我根本咩都無做過, 對呢個世界無影響, 無作為; I'm a creep...I'm a weirdo...what the hell am I doing here...I don't belong here...I don't belong here...(Radiohead -- Creep噶歌詞)



後記+"真.如果你是黑社會的Director/CEO, 你會如何打理你的社團?"

我當然無論如何都係會話"解散"噶啦。不過如果我真係做左黑社會噶Director/CEO, 叫解散, 大家認為我真係會咁簡單話散就散咩? 嘿嘿嘿...嘿嘿嘿嘿嘿...作為邪惡軸心, 當然唔會咁簡單啦...咁事實係點呢? 為左令大家唔好有生命危險, 我都係唔好講出來了, 嘿嘿嘿...嘿嘿嘿嘿嘿...

(好野, 終於寫夠一千字, 十五分鐘由頭打到完, 爽)

真.完

0 意見: