BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年8月3日 星期二

八月三日 -- 雜記

26/7(一) -- 同姑姑傾開, 佢唔知發咩神經突然話想食荃灣間米線, 於是臨時同佢去左食, 之後行左下荃豐同南豐散。

27/7(二) -- 返半日工, 下午放假, 先返屋企再出去join關老B, 去灣仔檀島食左d野入場睇書展, 殺到完場過晒時間先走, 敗左唔少野(竟然大部份都唔係字噶書) =_=, 之後搭車入TKO放返d野屋企再出去食飯, 叫埋Angel但係佢到時我都要走; 遲到左少少上堂, 聽到10點放學返企。

1. 又再印證了自己的強項/弱項和定位, 還是儘量去快樂地接受現實吧。

28/7(三) -- Angel返左HK之後累, 所以cancel左睇"唐山"; 約左Grace食飯@ King 1, 之後行左寶琳。

2. 居然比人話我似Lotso =_=, 無理由掛。

29/7(四) -- 係土瓜灣收工, 昆你陪我行紅磡奇趣, 再行IN's Point(又買野), 再去幫KTG睇錶, 點知無佢要噶野, 之後食MK金寶, 再去幫佢睇左下錶都無, (又買左國產噶項羽同袁紹), 之後散。多謝昆你陪我行足全晚呢。

3. 連同事都話我似Lotso =_=, 攪錯。

30/7(五) -- Jenny來HK, 收工陪佢去左SaSa同采豐行買野之後去YMT李錦基食Vietnam野, 都係MK金寶好食d; 之後返企。

31/7(六) -- 同死黨圈(娟, 威, Jenny, 民, 源, Sam, Esther, Dorothy)唱K, 1點半唱到8點, 抵; 之後去左金蘋果食飯後散。

1/8(日) -- 同Jenny在家hea了一天, 睇左一直想睇噶"月滿軒尼詩", 好睇呢, 我始終都係喜歡小品; 4點幾去食左個晏左噶午餐、早左噶晚餐, 屋企樓下噶ShabuShabu。Jenny 7點幾走。

2/8(一) -- 收工同Cass食飯, 去左淘大某唔記得名噶齋鋪食, 形式好似快餐店, d餐都幾平, d野食普通都唔錯, 食完行左下淘大+德福散。

4. 比人話我唔似Lotso, 不過似Pooh =_=, 唉。

5. 呢個星期好似諗左好多野, 但係又好似唔多記得, 好一種茫然若失噶感覺...失去左d咩呢?

6. 覺得自己慢慢回復返07年前噶我? 但係又好似有d唔同, 而且, 唔想產生任何不必要噶誤會同麻煩, 都係小心d好。

7. 見到出左紅蓮裝曹操同袁術, 睇來要去一去SSP了...

3/8(二) -- 起身有d頭痛, 好軟弱噶情況下決定請病假(睇返對上一次係六月中, 都ok啦); 係屋企hea足足足一日, 真係好hea, 雖然好無聊同有d悶, 但係打下NDS, 攪下Pet-So, 睇下高木直子噶繒本, 打下野, 聽下歌都好寫意, 自己都好耐無咁悠閒地過一日呢。(就爭左唔夠時間攪埋模型就perfect啦)

8. 上網睇過下周秀娜同慳d啦Baby噶相集, 麻麻地姐...

9. 七月份精選詞語: 隊型, 無視, 還有部署。

來緊:

4/8(三) -- 話劇第一堂; 今次會記住每一堂玩噶練習呢。(and之後逢星期三)
5/8(四) -- dine w/ Mandy in TKO, 仲搵緊多d人
6/8(五) -- K gathering w/ URA buddies
25/8-26/8 -- 好似係呢2日我要去roadshow幫手

1 意見:

Queenie 提到...

有些事情你以為很重要很牽掛,一直緊緊抓住不放;直至有一天,你偶然發現,自己原來並沒有抓着甚麼

也許這就是茫然若失的感覺...